vraag over iptv

tendoryu

Jr. Member
Lid sinds
24 mei 2010
Berichten
67
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
49
Had een vraagje  iptv is toch niet illegaal  ..? Omdat je zo weinig ervan vind

Ik heb een vuzero met open pli 4 en wil er ook wat legaal  streams op afspelen samen  met mijn originele setting  ? Is dat mogelijk  ?

Mvg rob

 
Het ligt er aan wat er op die iptv geleverd wordt. Op zich is iptv niet illegaal, maar als je het hebt over films en series die worden verspreid via bijv. Ditistv en XMBC dan is dat wel degelijk illegaal. Want die worden feitelijk illegaal op internet ter beschikking gesteld en dat uploaden is illegaal.

Intern binnen je huis is dat weer niet illegaal. Vermoedelijk kun je wel streamen met je vuzero maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, geen ervaring mee. Misschien dat een van de anderen daar meer over weet?

 
Fijn je te horen  bt ....is al lang geleden van tijd van humax enz....zelf weet ik niks van ditis  en xbmc ....waar ik veel interesse  in heb zijn vooral  vrij kanalen  voornamelijk  Japanse  .ook al weet ik niet als deze illegaal of legaal zijn..zelf heb ik maar 3 kanalen  ervan meestal  gaat er maar 1 kanaal  op 13 east...nu weet ik pas sinds  kort van het bestaan  van iptv vandaar mijn interesse....uitzoeken en vooral  weer uittesten  ...

Alvast nog bedankt

Gr rob

 
Heej Rob.

Yep, is inderdaad weer een tijdje geleden.;)

Zolang het niet gaat om kanalen waar je normaliter voor moet betalen is het voor zover ik weet niet illegaal.

Heel veel wat via iptv komt is niet illegaal dus ik denk niet dat je jezelf daar druk over hoeft te maken.

Het is inderdaad leuk als je weer iets tegen komt waarmee je weer wat kunt hobbyen, uitzoeken enzo. Tenminste weer iets te doen, ben zelf bijv. wat gaan gamen en een klein beetje aan fotografie gaan doen.

We houden ons bezig he. :biggrin:

 
Rob, ik zou als ik jou was je zelf eens gaan verdiepen in XBMC!  Zet op je pc bijvoorbeeld de versie Kodi, en dan de Superrepo erbij.

Dit is een groot pakket met addons waar echt heel veel tussen zit.

 
Dat moet dan wel kunnen draaien op de VU-Zero freggel1. Kan dat?

 
Of het op een Vu kan weet ik niet 100% zeker, maar op een Dreambox kan het wel. 

Ik zou zeggen gewoon proberen....  Dat is de hobby.

 
yep bt  ik zit ook met meerdere hobby  maar dat is meer japans gericht

XBMC dat ga ik alvast ook uitproberen freggel maar op de pc daarna op vu als het lukt  ik heb vandaag ook vele vrije zenders in mijn iptv gezet via settings van hans dat ging heel fijn

ik ben alleen nog op zoek naar vrije streams (iptv) van japan maar die zijn zover ik kan zoeken niet te vinden

groeten rob

 
Ja dat heb ik al uitgetest maar gaat niet .De meeste website bieden  betaal iptv .......maar mij is het te doen voor vrije japanse kanalen

Greating

 
Ja dat is me bekend maar ik doelde met die link niet op de websites maar op de Japanse streamlinks die daar staan. Volgens die site zijn die streams allemaal gratis. Bijv. deze:

http://stream2.mov3.co/hls/kanto.m3u8 #EXTINF:0,Asahi

Maarja zo te zien geven er een aantal van die aan dat ze niet werken en als ik verder ga kijken hebben ze het ook over Kodi, dat is de opvolger van XBMC. Misschien toch maar eens mee gaan hobbyen dan.

 
Ik heb gisteren maar eens TSStream geïnstalleerd maar het werkt nog niet 100%.

Ik kwam op mijn zoektocht deze site tegen en daar kan je simpel streamslinks uittesten met VLC.

Ook kan je daar je eigen playlist Playlist maken.

 
Meeste streams  werken  niet jammer

Gr rob

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan