vraag

M

mbon

hallo iedereen

kan ik met een gold programmer een originele ordeto kaart programeren en zo ja hoe en wat ......

of email mij

greetings mbon

 
Waarom stel je een "originele irdeto" vraag in het pics/wafers/smd/etc forum terwijl 1 regel lager een "origineel irdeto" forum is?

Heb je het nieuwe stukje tekst gezien in het Special Member informatie forum boven in het board? Ik zou maar eens gaan kijken.:)

Heb hem even voor je verplaatst nu naar het juiste forum.

 
sorry black tiger en ik heb de tekst in special member forum gelezen, maar ik heb gewoon niet goed opgelet,ik zal de volgende keer beter opletten.en bedankt dat je hem verplaatst hebt.

greetings mbon

 
Fijn, thanx.

Wat betreft je vraag, daar kan ik je niet mee helpen, volgens mij kan een goldprogrammer alleen 16F84 programmeren en werkt hij niet in phoenix mode.

Maar ik heb zo'n ding niet dus kan ik me even goed stevig vergissen en is het een multifunctioneel apparaat die dat wel kan. Misschien dat een van de andere hier even opheldering over kan geven?

 
Een goldprogrammer is uitsluitend (zoals de naam het al doet vermoeden) een programmer voor goldwaferkaarten (of gelijkwaardige piccards).

Je hebt een Phoenix of TE2 nodig (of een multiprogger met phoenix/smartmouse mode) om überhaupt iets met originele kaarten te gaan beginnen. Voor seca moet deze bovendien uitgerust zijn met 3,57Mhz (oude phoenix was alleen 6.0Mhz speciaal voor Irdeto).

Tegenwoordig zijn de meeste modellen omschakelbaar en dus bruikbaar voor Irdeto én Seca.

Verder kan ik je aanraden om maar meteen een multiprogger te kopen, want daar kun je dan vrijwel alles mee, en bovendien is er mogelijkheid tot upgraden van de firmware: Ik ben zeer tevreden met mijn MasterCRD progger (6 verschillende proggers in 1). Bewaar je goldprogger, want die is bijvoorbeeld handig voor viaccess en secanix files, files waar vaak geen loader bij zit, en die schrijft de goldprogger zelf.

Als programma voor de originele irdeto kaart is Cardwizzard 1.1.15 de meest gebruikte.

 
bedankt marciemarc en black tiger hier heb ik iets aan.

ik heb ook een phoenix prog.welke programma kan ik daar het beste bij gebruiken

greetings mbon

 
Originally posted by marciemarc Als programma voor de originele irdeto kaart is Cardwizzard 1.1.15 de meest gebruikte.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan