Vraagje Kaart Canal Digitaal

jack

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Ik heb even vraagje over de nieuwe kaart van Canal Digitaal.

Deze werkt wel goed met CCcam maar heb het idee dat het allemaal wat langzamer opend.

Maar de vraag is hoe ik er voor kan zorgen dat de nederlandse kanalen worden geopend met de kaart en NIET met een share van iemand anders.

Kan je dit ergens aangeven dat hij altijd de kaart moet gebruiken om de zenders te openen.
 
Heb het al opgelost :)
 
Laat me raden... een .prio bestand gebruikt? ;)
 
Domme vraag misschien wat is het nut van een prio bestand?
 
Nee ik had dit achter de C: line geplakt in mijn cccam.cfg maar geloof dat dit niet werkt: no { 0:0:3, 0100:6a:0 }

Hij blijft nu nog met de share openen en dus heb jij er wel een oplossing voor BT.
 
Ja...

no { 0100:6a:0, 0:0:3 }

Dan blok je eerst alles van CDS en vervolgens laat je van de rest 3 door. (Ook kan het zijn dat hij je share nog via Irdeto pakt)

Zoals je het eerst had dan gebeurde alle caids/alle provids drie diep nemen en vervolgens kon de tweede regel genegeerd worden(!)
 
no { 0:0:3, 0100:00006A, 0622:000000 }

op die manier krijg je geen seca en irdeto meer via die c lijn.
 
@Jack: Ik had de mogelijkheid die Guardian aangeeft in gedachten.

@Kjonker: Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel. Het is dommer om een vraag niet te stellen als men iets weten wilt, want dan duurt het langer voordat men het antwoord weet (of wellicht krijgt men het zelfs nooit te weten).;)
Dat gezegd hebbende.... er zijn een paar topics over het .prio bestand. In het kort komt het er op neer dat je een bepaalde provider voorrang kunt geven om voor het beeld te zorgen (eenvoudig gezegd).
Dit leidt er in de meeste gevallen toe dat het zappen een stuk sneller gaat.
 
Raar ik had deze dus erin gezet en werkte goed: no { 0:0:3, 0100:00006A, 0622:000000 }

Alleen de laatste 2 dagen heb ik nu ineens geen film1 en 2 meer

Als ik dus dat 0622:000000 eruit haal krijg ik hem wel weer via de share maar dan gaan alle zenders weer via de share.

Wel raar want volgens mij moet je nu toch nog alle zenders krijgen met de nieuwe kaart.

Dit staat er onder kaartinfo:

entitlements:
0000 MANAGMENT : 2009-06-07
006a CANALDIGITAAL : 2009-06-08


Rare is dat op mijn vader zijn kaart dit staat en daar werken de film 1 kanalen nog wel werken:

entitlements:
0000 MANAGMENT : 2009-06-08
006a CANALDIGITAAL : 2009-06-08
 
Jack,

De datums op de kaart zeggen tot wanneer je ontvangstrecht hebt .
De PBM op je kaart zegt wat je mag kijken .
Als deze alle 2 dezelfde zijn zou je ook het zelfde moeten ontvangen.

gr Jaap
 
Wat bedoel je met PBM op de kaart.

Volgens de kaart zou ik toch gewoon alles moeten kunnen kijken tot zeker juni of zie ik dat verkeerd.

Verder werken alle zenders behalve film 1 en 2

begrijp alleen niet waarom op mijn kaart de datums 1 dag verschillen en op die van mijn vader niet.

De kaart van mijn vader is de hoofdkaart en de mijne is daar gewoon aan gekoppeld als 2e kaart.
 
PBM packet bit map deze zegt welke kanalen je kaart mag open gooien dit heeft dus niets te maken met de datum op je kaart
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan