Vraagje over aankoop Cam + Card

D

Digifred

Hallo allemaal

Ik heb een Humax 5400 GePatched en wel
Draai nu met een Magic Module .

Ik wil gaan aanschaffen :

Dragon Cam met een Titanium Card .

Is dit DE goeie combinatie ??

Tkhk

Fred

Originally posted by Digifred
Hallo allemaal

Ik heb een Humax 5400 GePatched en wel
Draai nu met een Magic Module .

Ik wil gaan aanschaffen :

Dragon Cam met een Titanium Card .

Is dit DE goeie combinatie ??

Tkhk

Fred

alles jij een mm hebt dragon cam is niet nodig, wat je kunt doen wel een titanium card kopen
grtz roufa!

THKS

Maar ik kan mijn MM niet meer proggen in mijn Humax ?
1 maal gelukt daarna ziet hij hem niet meer .

Is hier een oplossing voor ??

Groetjes

Fred

Je magic module drie maal achter elkaar in je ontvanger stoppen en komt in dreamload.

als hem update of om progd even in een andere reciever opstarten daarna geen probleem meer .

wat betekend het als hij in dreamload komt.
Ik heb nog geen magic maar probeer al vast zoveel mogelijk te leren voordat ik hem aanschaf.

gogo

Als de magic module in dreamload staat dan kun je hem voorzien van nieuwe software via een magic module programmer.

Als je een cas2 hebt kun je dan alles doen met de magic dus behalve van de mm een mr maken ook programmeren en een andere penta erin zetten of haal ik nu alles door de war.

gogo

Ik zou je hele handel verkopen en er een dreambox voor in de plaats van nemen. Dan heb je de meeste mogelijkheden, en nog es een betere kwaliteit beeld.

Originally posted by Bigfoot1972
Ik zou je hele handel verkopen en er een dreambox voor in de plaats van nemen. Dan heb je de meeste mogelijkheden, en nog es een betere kwaliteit beeld.

Ja zijn naam heeft hij al mee maar ik verkoop mijn humax zeker niet maar een dreambox erbij dat lijlkt mij wel wat.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan