Vraagje

4

44turbo

Hallo,

Weet iemand wat de HIC10500+cam toH 3.2 MemView2 precies is ?
En wat is er nieuw aan de toH 3.2 HoT 1.3 Update ? Heeft iemand hier al mee gewerkt ?

Gr 44Turbo

Originally posted by 44turbo
Hallo,

Weet iemand wat de HIC10500+cam toH 3.2 MemView2 precies is ?
En wat is er nieuw aan de toH 3.2 HoT 1.3 Update ? Heeft iemand hier al mee gewerkt ?

Gr 44Turbo

Memview= memory view, een tool om het geheugen van de humax te bekijken, niet getest, vindt ik niet interessant.

TOH 3.2 HoT 1.3 update, ja- dit is een update voor D+ spanje, deze gebruiken 2 ID's: 0064 en 0067, omdat de 0064 de laatste tiid switched tussen hashtabellen is er een alternatief om ID 0067 te gebruiken voor de taquilla's. Op dit moment is 0064 open op het (bijna) volledige pakket via de oude hashtabel die ook al in de ToH 3.2 Hot 1.2 zit, dus eigenlijk is er nu geen update naar 1.3 nodig.......zo lang ze niet weer switchen.

@jopie

Hallo. ja ik kan die seca2 bijna allemaal zien. Ik dacht zelf al zolang het goed weerkt niets aan veranderen. En mem view, ja nu je het zegt geheugen bekijken. Ik zou ook niet weten wat ik daar mee moet.

Gr. 44Turbo

Ja , en dat hebben ze dus weer gedaan.Terug naar 0067 en 0E.

Zo snel kan het dus gaan, een pmc tabel zonder id 0064 en met 0067 + de keys en taq 1 t/m 10 werkt weer als je ook de update hebt met de HoT 1.3 plugin.

@jopie

klopt heb 1 t/m 10 maar de andere zijn alweer weg. Schiet niet opzo. Trouwens is het beter om de NL versie er in te zetten ? of maakt dat niet uit, buiten de taal om dan.

Gr. 44Turbo,

Maar ja zo blijven we van de straat.

Taquilla 1 t/m 10 zijn de enige kanalen die ook ID 0067 gebruiken, de andere zijn met deze ID niet mogelijk, waarschijnlijk hebben enkele "VIP's" in spanje een orginele kaart gekregen met deze 0067 ID, zodat ze naar de taquilla's kunnen kijken.

Jammer maar helaas, de 0064 is naar een nog onbekende hashtabel die nog niet gekraakt is en dus ook niet in de humax zit.

De NL versie zal niets meer kunnen dan de orginele, persoonlijk hou ik er niet van, heb geen problemen met engels en bij een vertaling kunnen ook fouten worden gemaakt.....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan