vragen

M

musli

Na een dag of vier geen internet gehad te hebben omdat mijn modem naar de eeuwige jachtvelden was en een nieuwe
alcatel speedtouch 510 te hebben gekocht zijn we weer online
dus de dreambox ook
Na toch wel een groot gedeelte van de dreambox site`s te hebben doorgespit heb omdat ik toch wel een paar vragen heb.
1:als ik er B V de pli2808 in heb gepropt staat dat ja ne het uploaden een paar minuten moet wachten ,ma na een minuut of 10 vond ik het welletjes dus stroom er af,weer aangezet en tralala werkte weer:vraag; is dit normaal.
2:Na een vraag eerder op dit board over het niet werken van mijn orginele kaart op pli2808 werd geschreven dat ik de instellingen in de newcam moest herzien :vraag :hoe doet ik dit en hoe moet het staan.
3: Bij het zoeken op de verschillende site`s ben ik dit tegen gekomen:9697_blacktiger3_newcamd-5.10_scam-1307.IMG
en ik dacht ;hee onze grote vriend BT dus het file is goed(en als het BT niet is hoor ik het wel) ik het er met dream-up ingepropt maar er gebeurde helemaal niks(dit ook IVM mijn orginele kaart)
decoder dus ook vast,stroom eraf /erop en dat ding werkte weer
Nu schijn ik ergens gelezen te hebben dat dit soort file`s alleen voor het orginele *.img bestand is :vraag :klopt dit,zo niet hoe doe ik dit

Nou bij deze dan. Het is niets van mij.
Het is een image ooit uitgebracht waarvan ik dacht dat iemand mijn naamsbekendheid aan het misbruike was voor zijn eigen doeleinden.
Achteraf bleek het een samenwerking te zijn van iemand die images maakt genaamd Tiger en iemand die Black of Black nogwat heet of een image wat zo heet.
Die combinatie werd toen het blacktiger image, maar heeft dus niets met mij van doen.:)

maar goed ;nog steeds geen andwoord op mijn vragen(nou ja 1tje dan)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan