Vreemd beeld Xtreme

B

blokr

Gisteren heb ik een DVD aangesloten en sindsdien is het beeld van de Xtreme slecht: groen/blauw achtig en contrastloos. Heeft er iemand een idee? Albvast bedankt!

Greetzzz.
 
heb je hem wel aangesloten op een av versterker je moet hem niet op de sat receiver doen
 
Waarom niet? Ik heb mijn dvd ook op de satreceiver aangesloten, dat werkt prima.
De AV-aansluiting staat voor Audio/Video en dat hoeft dus niet perse een videorecorder te zijn.

Groen/blauw achtig kan de betekenis hebben dat de RGB op de scart niet aangesloten is of de instellingen voor av van de dvdspeler niet goed staan.

Wat ik zou proberen is om te controleren of je echt een volledig aangesloten scartkabel hebt. Vaak worden die dingen best goedkoop verkocht, maar in veel gevallen zijn niet alle pennen aangesloten en dat kan tot dit soort problemen leiden. Het kan ook iets anders zijn uiteraard.
 
opgelost, heb de deco samen met de video aangesloten op de decoder ingang van de DVD en vandaar via de uitgang naar de TV. Alles werkt nu, kan alleen de VCR en deco niet gelijk aan hebben. Iedreeen bedankt !

Greetzzz.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan