Vreemd probleem

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
sinds gisteren heb ik een raar problemmpje met de DB.
ER staat een Gemini 4.1 op en die draaid goed, daarbij gebruik ik MGCmad 1.24 en de Newsc 1.30.

Als ik nu via IE naar de box ga zie ik alle zenders die er op zitten in de Bouquets en kan van een duits bouquet de EPG opvragen en die zie ik dan van alle zenders in dat Bouquet.

Maar sinds een dag of twee kan ik van het Nederlandse Bouquet alleen van Nederland 1 de EPG op vragen. De zenders geven wel de normale EPG.

Wat is er aan de hand, de rest draaid goed.

Groetjes Bert
Prettige feestdagen aan allen.

Controleer eens of bij de setup en dan expert setup de "enable MHW EPG" nog aangevinkt staat?

Staat aangevinkt, zie nu ook de NED2 in de EPG lijst, rest van Nederlands Bouquet nog steeds pleite.

Bert

Hmmz vreemd, maar ik lees dat het de Gemini 4.1 heeft, het zou daaraan kunnen liggen want die had toch wat kleine bugs, probeer eens de Gemini 4.2 want die is inmiddels ook al uit en o.a. bij mijn www te downloaden of op de bekende plaatsen.

heb een oplossing.
IE7 er af gegooid en dan er weer opgezet, nu werkt alles weer.

Toch blijf ik het vreemd vinden.
Bdankt voor de tip BT.
Bert

Graag gedaan, jij ook bedankt voor de oplossing, kunnen we die weer onthouden als tip voor als iemand nog eens een soortgelijk probleem heeft!

Is weer terug, mijn box geeft aan dat hij problemen heeft op http://192.168.2.201/getMultiEPG?re...var/tuxbox/config/enigma/userbouquet.976ab.tv dus moet ik daar verder zoeken.

Alle bouqets doen het goed alleen de Nederlandse niet, heb weer alleen Ned 1 als epg in het totaal overzicht. Ned1 hielt trouwens om 30.12. - 20:20 (60 min)
Boer zoekt vrouw, is de laatste entry.

Ga de bouqets er nog eens opnieuw opzetten, misschien dat dat helpt.

ahum, DCC wil zelfs geen verbinding meer maken met de dreambox, volgens mij moet ik dat ding eens rebooten.

Zal zo snel mogelijk Gemini 4.2 er opzetten.

Nu dat Rebooten ging niet via knoppie, maar de stekker moest er uit en weer in.
Nu doet ook de EPG het weer op de Nederlandse kanalen.

Zou het toch een bug zijn in versie Gemini 4.1 ???

bert ik denk dat het bij de provider lag ik kon er ook niet meer in via ddc en mijn download werkten ook niet meer maar CS werkte perfect heb mijn 7020 en mijn 500 ook een reboot gegeven en ook niks en sins gisteren avond werkte alles weer perfect
gr frans

Welke provider frweber? Dat je er niet met DCC in kan heeft niets met een internet danwel satelliet provider te maken want DCC werkt puur op je interne netwerk.

Een reboot helpt dan vaker. Wel kan het door een storing bij de internet provider ertoe leiden dat je geen CS hebt als je externe cs doet, maar zoals gezegd, staat dat los van DCC.

kpn BT maar ik kon ook niks meer downloaden en is gekomen nadat kpn nieuwe box geinstaleerd heeft en hij deed op bijde boxen niks en zonder iets te verander werkte alles weer heb natuurlijk wel ip adressen gecontroleerd en die waren goed en die staan nu nog steeds het zelfde
gr frans

Ahzo, dus je hebt een nieuwe router gekregen, ja die router heeft natuurlijk wel iets met het interne netwerk van doen, dan zal die zich verslikt hebben ergens. Vreemd, komt niet zo gauw voor. Maar in elk geval goed te horen dat het weer werkt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan