vreemd telefoontje

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
929
Punten
113
Leeftijd
75
Ik kreeg zonet een vreemd telefoontje anoniem uiteraard.

Ene "Ali" belde me op en vroeg of ik een dreambox te koop had.
Huh reageerde ik hoe kom je daar nou bij , Ja hij had dat gehoord van zijn vriend "Mustafa"

Erg vreemd en de twee namen Ali en Mustafa liggen voor het grijpen als er gegald wordt.

Maar hoe hij aan mijn telefoonnummer en voornaam komt , geen idee.

Weet iemand hier iets meer van?? Is wel cool als dit een grap is maar toch verontrustend.

???????????????

Ben ik blij dat ik een gronings accent heb.
Dus een ali... bi.

En die moslims zich maar afvragen hoe ze aan zo'n slechte naam komen, haha!
Maar heb je hem gevraagd of hij het van een oude oma heeft ge?rft of op andere wijze verkregen?
Maar misschien heb je een filter op je telefoon nodig?

Grtz.

Matrix hou het even in de gaten anders moet je matregelen nemen .......

ja je haalt van alles in je hoofd, ik ben er nog niet achter via welk kanaal die Ali aan mijn (voor)naam en telefoon nummer is gekomen.

Nu is er overdag niemand thuis door de week en het zou zo maar kunnen dat we morgen gaan verhuizen, vrachtwagen voor de deur, buren niks in de gaten. Kar volladen met laptops dreambox internetradio Qnap en nog enkele waardevolle spullen
.

Moet er niet aan denken zeg.

Jan zal het wel niet zijn die heeft immers een ALIbi.

Ach wat maak ik me druk ze mogen de boel opkomen halen , als ze maar niet naast de pot pissen........

En van je bier afblijven!!!!!!!!!

Nu moet ik zeggen dat ik wel eens vrienden placht te bellen met zo'n accent en ze trappen er ook vaak goed in. Maar in dit geval weet ik je echte naam niet of herinner me die niet (mijn geheugen is een zeef de laatste 2 jaar) en ook je telefoonnummer is mij onbekend.

Het "zonet" wat je schreef in een post die om 13.28 uur geschreven is, duidt er op dat het telefoontje kort voor 13.28 uur gepleegd moet zijn. Mensen die mij kennen weten dat ik rond dat soort tijdstippen nog slaap, danwel net bezig ben met opstaan en nog niet "bij" genoeg ben om dan al te gaan telefoneren.

Dus gezien beide argumenten heb ik ook een alibi.:biggrin::biggrin:

Maar mocht het geen bekende zijn... check dan eens of je ooit ergens (bijv. marktplaats) met jouw voornaam en telefoonnummer een Dreambox te koop hebt gezet. Mensen reageren nogal eens op erg oude dingen die ze met Google vinden.
Valt me sowiezo op dat er vaak nieuwere resultaten te vinden zijn maar dat Google resultaten van 2005 en 2006 helemaal bovenaan heeft staan. Dat zou dus een oorzaak kunnen zijn.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan