Vrijheid

klukje

Sr. Member
Lid sinds
10 nov 2002
Berichten
472
Waarderingsscore
0
Punten
0
Een week geleden werd "de man van het vrije woord" Theo van Gogh vermoord en gisteravond/nacht heeft het parlement zich daar over gebogen.
En wat is de suggestie, die je bij alle partijen hoort? Maak ontvangst van "opruiende" tv-zenders per satelliet in Nederland onmogelijk.
Dus omdat "het vrije woord" om zeep geholpen wordt, moet men informatiebronnen met een andere mening de mond snoeren...
Wel, ik heb ze op Al Manar nog nooit over geitenneukers gehoord.
En dit is nu net de reden, waarom ik ooit een schotel heb aangeschaft, niet om blote tieten te zien, maar om afwijkende visies te vernemen.
Het nieuws, dat via de kabel tot ons komt, wordt eerst gefilterd door Reuters en dan nog eens ingekleurd door de diverse zendgemachtigden.
Ik kijk dus dagelijks naar het nieuws op CNN, Fox News, TVE, BBC en NOS, maar daarnaast ook op CCTV, Cubavision, Jamahirya Libya, enz. Ik zit dan ook met smart te wachten op een Engels-talige Al Jazeera.
Mocht men tot censuur op de schotel komen, dan word ik ook terrorist: ik ga hoogst persoonlijk naar Den Haag, om ze daar met mijn schotel op hun kop te rammen (een Funke van 1 meter).
Overigens waren CCTV en Cubavision de enigen, die een doodsoorzaak van Yasser Arafat noemden: aids.
 
Tsssk tsssk.... wat denken ze wel niet daar in Den Haag? De "opruiende" zenders verbieden? Wat is dat nu voor onzin? Dat is pure censuur. Belachelijk gewoonweg.

Die waaier gaat niet op, dan ben je inderdaad bezig de grondwet te verkrachten!
Misschien zijn er wel opruiende zenders, maar zoiets kun je niet verbieden of het moet wel heel extreem zijn.
Als we dit weer gaan toelaten kunnen we straks niet eens meer naar zenders als Al Jazeerah kijken want dan word al vlug alles als "opruiend" bestempeld en kunnen we evengoed in Cuba gaan wonen ofzo.
 
In Cuba kan je heel gewoon CNN kijken...
 
Originally posted by klukje
Fox News
Deze hoort niet in het rijtje thuis: dit is de indoctrinatiezender van de republikeinse partij van Bush. Dat wordt ook ruiterlijk toegegeven door Murdoch himself.

Als ze dan toch een opruiende zender op zwart willen doen... ;)
 
Hoort wel in het rijtje thuis. Ik hoor het nieuws graag van alle kanten. Censuur naar rechts isnet zo belachelijk, als censuur naar links.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan