Vrouwen op stap

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.452
Punten
113
Leeftijd
61
Vannacht ging ik met mijn vriendinnen naar een reünie.

Ik verzekerde en beloofde mijne man dat ik stipt om middernacht thuis zou zijn.

Maar de reünie was zo goed met borreltjes, hapjes, dansen, nog borreltjes....., dat ik het uur vergat.

Het gevolg is dat ik om 3 uur in de morgen thuis kwam, ...... poepeloere zat.

Bij het binnenkomen riep de koekoeksklok drie maal "koek-koek".

Beseffende dat mijn man dit zou kunnen horen, besloot ik nog negen maal koek-koek" te roepen.

Ik was zo fier op mezelf over mijn gevatheid, alhoewel goed zat, en mijn idee, om een klinkende ambras te vermijden met mijn man!

Ik legde mij stilletjes naast hem en bedacht hoe slim en intelligent ik was geweest....

Tijdens het late ontbijt vroeg hij wanneer ik thuis was gekomen, waarop ik hem zei dat het stipt om middernacht was, zoals ik beloofd had.

Hij vroeg niets meer, gaf zelfs de indruk voldaan te zijn over mijn antwoord

"Oef ...! Gered!" dacht ik ...

Na een lange stilte zei hij:

"We moeten ons toch een nieuwe koekoeksklok aanschaffen"

"Oh ja schat, waarom?" vroeg ik enigszins ongerust.

"Wel vannacht riep de klok drie maal "koek-koek", vervolgens riep hij "godverdomme, miljarde" dan riep hij nog vier maal "koek-koek" ....... toen gaf hij over in de hal ....... riep weer drie maal "koek-koek" ....... schoot in een slappe lach ..., en weer riep hij "koek-koek" .......liep naar het salon, trapte op de kat, viel over het salontafeltje, kwam naar de slaapkamer, nestelde zich naast mij in bed, dan nog een laatste "koek-koek", liet een scheet en viel in slaap...

Vind jij ook niet dat we een nieuwe klok moeten aanschaffen?"

Ahja... als we het toch over vrouwen en op stap hebben.... :cool:

LoL! :sex: :biggrin:

Ijzersterk, maar om eerlijk te zijn ik had een koekoeksklok, en die heb ik toevallig een paar weken geleden weggegooid... :biggrin: :stupid:

Nou hangt er een Bim-Bam.

Hahahaha, nja, ik wil een vrouw wel eens een BimBam zien imiteren. :biggrin::biggrin:

Hahahaha' date=' nja, ik wil een vrouw wel eens een BimBam zien imiteren[/quote']
Valt voor een vrouw (en ook voor een man) niet te doen.

Een vrouw heeft een gesprek met een gehoorgestoorde man en moet het object Pendule kenbaar maken.

Ze doet haar uiterste best om zich duidelijk te maken dat het om een Pendule gaat; dit heeft echter geen resultaat, de man snapt haar niet.

Uiteindelijk gaat ze met gespreide benen, gebogen voor hem staan en ze laat haar rechter arm zwengelen tussen haar benen -keurig ritmisch zoals de klepel heen en weer gaat-, omdat de man kan liplezen zegt ze het woord Pendule erg overdreven met haar mond terwijl ze met haar rechter arm ritmisch blijft zwengelen.

Ze vraagt aan de man of hij het woord begrepen heeft en hij knikt ijverig, hij zegt: "Paardenl*l".

Dus die vrouw was het ook niet gelukt om een BimBam te imiteren.

Hahahaha, leuke mop! :biggrin::biggrin:

Valt voor een vrouw (en ook voor een man) niet te doen.
Voor een man als BT geen probleem. Die draait de klok open en laat handmatig de hamertjes op die geluidsstangetjes vallen. Wij mannen zijn wat slimmer dan de vrouwen. ;)

@ B.T. Wilt U niet alle mannen over een kam scheren... :tong: gr. Marie

Hahahaha, ik had niet verwacht dat er mannen zouden reageren die zouden willen aangeven niet slimmer te zijn dan vrouwen. :biggrin:

ik wil een vrouw wel eens een BimBam zien imiteren
Nou, tja, als ik kijk naar wat er tegenwoordig bij ons door de fabriek loopt, dan zijn er tussen die het met hun Tie..n kunnen :biggrin: .... :stupid:

Hahahaha, als dat waar zou zijn zou ik meteen bij jullie in de fabriek komen werken.:biggrin: :sex:

Waar staat die fabriek? Als ie in de buurt van Zundert staat kunnen we misschien een paar medewerksters meenemen naar de Freggel-grot om dan gezellig een kopje thee te drinken;):)

Die fabrieksgeluiden echoën hier knap na... :tong: gr.George

Ja dat kan, maar even ter verduidelijking!! Van zulk soort dames werken er bij ons wel eens maar dan vaak maar voor korte duur, waarom? Tja....

Maar ik heb er nog twee, zeggen jullie maar wat jullie ervan vinden. :biggrin:

.
Eentje is er intussen flink afgevallen, en de ander heeft nog een ouwere kop. :stupid:

Volgens mij heeft die dikke een soort Michelin-pak aangetrokken (kan je bij haar knieën zien), maar het is super leuk!

Nee Bones dat is geen pak, maar de rondweg van Zundert die al meer dan 30 jaar in de maak is! ( Ik kan daar nog een lang verhaal over vertellen, maar nu even niet... )

Dit is is humor van de bovenste plank als je het snapt, maar dan moet je wel uit het "dorp" komen, want een volle moanavond is een sneer met de politiek die op dat moment gaande is. ;) Freggelvrouwtje begreep het eerst ook niet toen ze meeging naar de voorstelling, maar nu ze al een 25 jaar in Zundert woont, begint ze het te snappen. ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan