Vrouwen zijn op elke leeftijd anders …

R

rayman

Wat is het verschil tussen meisjes/vrouwen in de leeftijd van 8, 18, 28, 38, 48, 58, 68, and 78?

**********************************************************************************

Op hun 8e

Je brengt haar naar bed en vertelt haar een verhaaltje

***********************************************************************************

Op hun 18e

Je vertelt haar een verhaal en neemt haar mee naar bed

***********************************************************************************

Op hun 28e

Je hoeft geen verhaal te vertellen om haar in bed te krijgen

**********************************************************************************

Op hun 38e

Zij vertelt jou een verhaal en neemt jou mee naar bed

***********************************************************************************

Op hun 48e

Zij vertelt jou een verhaal om te voorkomen dat jullie naar bed moeten

***********************************************************************************

Op hun 58e

Jij blijft in bed om haar verhaal niet te hoeven aanhoren

***********************************************************************************

Op hun 68e

Als je haar in bed krijgt, is dat een verhaal op zich

***********************************************************************************

Op hun 78e

Welk verhaal? Welk bed? Wie ben jij eigenlijk?

 
Hahaha, LoL, dat is een goeie, die ga ik aan m'n zussen mailen.:biggrin::biggrin:

 
Wel voorzichting he, BT kan je wel een reactie mee terug verwachten..:biggrin:

 
Hij is weer super!:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Groetjes,

Bones

 
Vooralsnog zijn ze rustig gebleven Rayman, dus heb ik wellicht weer geluk gehad.;)

 
@bt , eigen schuld je hebt de verkeerde familie gekozen met allemaal vrouwen ,en een reactie die krijg je wees gerust enkel even wachten:biggrin::biggrin:

 
Verkeerde familie uitgekozen? Ik ben daar in geboren, ik heb niets gekozen anders had ik nu wel Brad Pitt geheten ofzo.:biggrin::biggrin:

 
ooievaar die de weg kwijt was zeker :biggrin::biggrin::biggrin:

 
Misschien heeft BT wel hele mooie zussen!!!!!

:)

Nr.10

 
Bt zet even hun email online zodat ik ze deze post kan laten zien , samen met de prijs van die vu-duo

Man man man , dan heb je pas problemen LOL :biggrin::biggrin::biggrin:

 
HAHAHAHA ja hou maar op, het is maar goed dat ze niet lezen op dit forum anders kon ik inderdaad bezoek verwachten van wat stresskippen.:biggrin::biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan