vtm belgie

K

kilometervreter

vraagje van de vrouw des huizes: "wanneer VTM op de satelliet?"

nee ik bedoelde het volledige programma zoals wij hier in nederland rtl etc. op satelliet hebben.

Hoi,

hoe zit het dan met andere vlaamse zenders??
Er zou toch testen gemaakt worden deze zomer ( heb ik in een forum gelezen in mei ).
De rtbf -sat is ook niet zo goed .Dus blijft er hoop voor ons vlamingen in het buitenland?

Groetjes Silverfox

Er waren plannen ja van belgacom maar deze gaan niet door ze zijn nu bezig met internet via de sat aan te bieden teminste zijn ze aan het bekijken.Ons land is te sterk bekabeld ze zien er waarschijnlijk geen broodwinning in dus ik vrees dat het niet voor de eerste jaren zal zijn. Snap niet dat het zo kan dat ons land zo ver achter komt te staan met alle anderre landen volgens mij is het een politiek spel en heeft het veel met geld te maken.

Hoi,

zou ik ook zeggen. Heb de Vlaamse TV - gezelschaapen aangeschreven en daar was het antwoord : TE DUUR .
Maar tegelijkertijd is de RTBF - SAT van start gegaan ????????????
Uitleg van de vlaamse piemels : die letten niet zo op hun budget maar wij wel ??????

Hahahahahahaha. Belgie is en blijft een kutland met twee gezichten en dit moet ik spijtig genoeg zelf toegeven als Belg.
Ik vindt het gewoon triest dat in 1 land de helft van de gemeenschap op sat gaat en de andere het te duur blijkt te vinden, gewoon omdat door de taalstrijd ( de politiekers en niet het volk ) men niet samen kan werken want een transponder huren is er ??n huren en dat kan je delen.
Maar dan begint het gezeur weer over wie welke zendtijd heeft enz, enz,enz,......

Frustratie puur voor een onpartijdige belg in het buitenland.

Groetjes Silverfox

Maanden geleden had ik al eens vtm aangeschreven, en kreeg keurig een mail terug dat ze voledig op kabel televisie gericht zijn
zo zenden zo ook niet uit via zend relais (schoten bij antwerpen bv), aangezien de kosten ook veel te hoog zijn om van een sateliet provider gebruik te maken. helaas heb ik de mail niet meer bewaard.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan