vts_01_0.bup beschadigt

M

motje

ik heb een dvd gekocht van iemand en nu staat er in de vts_01_0.bup nix dus ik kan de film maar half afspelen is er een programma om deze film nog werkend te krijgen beschik zelf over een brander om deze file en de andere files terug op dvd te zetten heb het geprobeerd zonder deze file met dvd2one maar lukt ook niet hij heeft deze file nodig om het laatste deel van de film te bekijken groeten motje
 
Hoi ,

normaal gesproken zijn de .bup files hetzelfde als de .ifo files.
De .bup is een backup voor als je speler de .ifo niet kan lezen om wat voor reden dan ook,daarom is het vreemd dat je de film zonder .bup niet kunt afspelen,omdat normaal gesproken de .ifo voldoende moet zijn.
probeer het volgende eens ,
Als bij jouw je vts_01_0.bup ontbreekt of beschadigd is, heb je dan wel de vts_01_0.ifo ?
zoja open die dan met ifoedit,en save die zonder iets te doen weer.
Nu zal ifoedit ook de .bup opnieuw schrijven.

Let op dat je voor elke VTS_xx_x.vob set een bijbehorende .ifo/.bup hebt.

Mocht het niet lukken ,vertel dan precies welke files in je VIDEO_TS staan.

suc6
 
ik ga ifo edit eens downen en eens kijken en in mijn map video.ts staan de volgende files: video.ts.bup video.ts ifo vts_01_0.bup
vts_01_0.ifo video.ts.vob en dan de vts.01.0.vob tot en met vts.01.4.vob
midden in hoofdstuk 9 stopt hij er mee en staat hij vast ook in de computer groeten motjes
 
de 9 hoofdstukken die hij afspeeld zitten dus in de ifo file die wel op de disc staat er missen dus 4 ifo files en 4 bup files hoe kan ik die bij de vob maken

groeten motje
 
Hoi,

Nee er missen geen ifo of bup files zo te zien.
Je VTS.01.0.vob t/m VTS.01.4.vob zijn samen een title set en horen bij elkaar.
Zodoende hoort daar dus alleen de VTS.01.0.ifo en bup bij.

Het lijkt er op dat er ergens een fout zit in de VTS.01.0.ifo file, of een van je VOB files is corrupt.

Weet niet of er een mooi menu bij de film zit of niet.
Maar het enige wat je nu nog kunt proberen is om met Ifoedit een nieuwe dvd layout te maken. (movie only eventueel menu ben je kwijt)

Dit is vrij simpel.
Zet voor het gemak de VTS_01_1.VOB t/m VTS_01_4.VOB in een aparte directory.
Open Ifoedit en klik de knop Create Ifo's
open de VTS_01_1.VOB bij 1st vob of title set
bovenin selecteer je create 1 pgc only en create chapter for each cell....Dan ok.
Het duurt even ,want ifoedit scant al je vob files ,als ie klaar is dan heb je een verse dvd layout met nieuwe ifo en bup files.
Probeer het zo eens, als de fout in je ifo files zit heb je dat nu verholpen.
Zit het probleem in een van je vob files .... helaas dan kun je het niet repareren.

Suc6
 
ik denk dat het probleem in mijn ifo files zit want als je deze opent met ifo edit zie je ook aleen maar de eerste 9 hoofdstukken dus ik ga het eens proberen je hoord er nog wel van groetjes motje
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan