VU+ duo twin aanschaffen?

A

ArieB.

Ik ben nieuw hier en heb m'n eerste HDtv aangeschaft (Panasonic TXP 50ST50E) en overweeg nu, na ook ruim op dit forum te hebben rondgekeken, de aanschaf van de VU+ duo twin.
Ik heb een triple sat met Astra 1, 2 en 3.

Een paar vragen die ik heb zijn:
- kan ik daarin zelf een harde schijf naar keuze in schroeven (ik kan dat in m'n pc ook, dus ....)? Ook een WD Caviar Black 1 Tb 3.5" ?
- wat gebeurt er met de (fabrieks)garantie als ik dat doe?
- ik heb geen kennis van of ervaring met Linux, in hoeverre is dat een nadeel?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
 
1) je kunt er gewoon een 3.5 "" harde schijf in proppen
2) garantie blijft gegarandeerd wan t waarom zou die vervallen , tenzij je de boel opblaast.
3) dat is een (klein ) nadeel maar het meeste werk kan zonder enig kennis gedaan worden .

En je hebt een flink forum achter je die je gegarandeerd help biedt bij vragen.

Maar let wel er zijn meerdere interessante ontvangers (bv de originele dreamboxen)
 
Dank voor je reactie, wat je zegt over het forum geeft vertrouwen.

Dreambox is wel duurder, de 7025 (die weinig wordt aangeboden ...!) is nog altijd (een kleine) ? 100 duurder, heb ik een goeie schijf voor. De 7020 scheelt ruim ? 200.

Heb eerder een Rebox overwogen, mijn installateur (die binnenkort met pensioen gaat) verkocht die veel, maar wat ik daarover las, oa. op Tros Radar forum, geeft weinig vertrouwen. Bovendien begreep ik (van hem) dat daar de garantie vervalt als ik zelf wat inbouw.
En wat ik lees en te horen heb gekregen van een paar leveranciers over de VU+ lijkt die voor mij voldoende. Zeker met dit forum achter me.

Ik hou je op de hoogte. Zal ik ook rest van mijn profiel invullen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan