[VU] oscam ppanel ???

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Bovenstaande geeft het eigenlijk al aan, is er voor oscam iets soortgelijk aan ppanel??
Heb al wel iets soortgelijk gevonden, oscam status 0.42, maar deze wil niet connecten en laat zelfs vu tot op blauw scherm crashen.

Ook via de webbrowser oscam info opvragen wil op de 1 of andere manier niet lukken.
 
Niemand een idee??? :(
 
Sjonnie5 misschien is dit wat ipk in temp zetten en instaleren.

enigma2-plugin-extensions-tspanel_4.7_mipsel.rar

Er zit van alles in.
 
thanks zal deze eens bekijken.
 
oscam status 0.42, maar deze wil niet connecten
Dat is een kwestie van goed instellen.
Dus ip adres van de ontvanger van 127.0.0.1 wijzigen naar 192.168.x.x of welk ip de ontvanger dan ook heeft. Poort wijzigen van 16001 naar 16002 afhankelijk van de svn versie Oscam die je hebt. En uiteraard je gebruikersnaam en wachtwoord voor de web interface indien aanwezig.
Bij de oscam.conf onder web-if zul je wel 127.0.0.1 moeten toevoegen als toegestaan voor te connecten. Dan moet het werken, werkt hier ook.
Je kunt met Oscam Status echter niets wijzigen, alleen bekijken en helaas ook geen entitlements bekijken.

Ik weet niet wat tspanel is, maar ik ben benieuwd naar je ervaringen hiermee.
 
En mannen was het ts panel nog wat.
 
Sorry, te druk gehad met andere dingen, nog geen tijd gehad om het te bekijken. Misschien heeft Sjonnie 5 het al getest?
 
Sorry BT, heb hetzelfde probleem als jij, te weing tijd.
De gaatjes die ik kan vinden ben ik aan het stoeien met die verrekte oscam om deze lekker aan het draaien te krijgen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan