VU Solo afstemmen mislukt

jack

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Ik word de laatste tijd echt moe van mijn VU Solo en heb soms zin om er maar helemaal mee te kappen.

Ik wil gewoon ongestoord kijken met die klote ontvanger.

Het probleem is dat ik regelmatig zeker wel 3 a 4 keer per maand gewoon zit te kijken naar bv. RTL 4 HD op de 23 oost en als ik dan naar bv. SBS 6 HD zap, hij ineens zegt afstemmen mislukt en dat zegt die dan op alle zenders op de 23 oost.

Ga ik dan naar de 19 oost of 13 oost dan krijg ik op sommigen zenders wel gewoon beeld en op anderen zegt die dan ook weer afstemmen mislukt terwijl de ontvangst toch normaal is.

Enigma herstarten of de VU Solo totaal opnieuw opstarten werkt allemaal niet.

Het enigste wat dan nog werkt is om er dan weer de image opnieuw op te zetten alles er weer in te zetten en dan werkt die weer normaal en goed.

Weet niemand hier dan waar dit aan ligt of is die VU Solo gewoon naar zijn klote aan het gaan.

groetjes,,

Jack
 
wat voor image heb je er op? En is het enigma2 2.0 of 1.6?
 
Ik heb er gewoon de laatste pli versie op staan, OpenPLi-3.0-beta-vusolo-20120909 wat voor enigma dat is weet ik ook niet of waar dat te vinden, rare is dat hij na een uur weer op standby het gewoon weer doet, soms denk ik wel dat het met de warmte of zo te maken heeft maar de VU staat helemaal los en nergens tussen.
 
even de zenders opnieuw laden en het is weer opgelost
het probleem gebeurd vooral waneer je naar sbs6 of ned 1 zapt
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan