VU Solo vraagje

jack

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Ik heb sinds een paar dagen nu een VU Solo :)

Is allemaal wel wennen maar begrijp het meeste nu wel een beetje, ook al blijft het geloof ik lastig om een zender toe te voegen aan een boeket want dan komt die onderaan te staan maar hoe kan je hem dan weer verplaatsen ergens tussen je zenders in waar je hem wilt hebben, of maar editten met dreamset.

Maar de vraag is eigenlijk: op mijn dream kreeg ik altijd als ik van zender wisselde een pop up schermpje te zien waar ik kon lezen wat hij gebruikte: mijn seca kaart of een share, ook stond er dan bij welke provider het was.

Helaas werkt dat volgens mij nu niet meer met de VU Solo of moet ik dan iets anders in mijn cfg zetten.

Of is daar een plug in voor en zo ja welke.

Zover ik weet is er geen pli image voor de VU Solo of wel.
 
Jack,

Ik geloof dat het met Cccam info moet lukken.
Deze kan je via de box gewoon downloaden.

Succes.
 
Volgens mij is het ook afhankelijk welke skin je gebruikt.

Ik gebruik Nemesis Glass line en krijg een boel informatie boven in het scherm
 
Een zender verplaatsen doe je denk ik net als in de duo:
Je gaat op de betreffende zender staan, dus ik bedoel dat je alle zenders ook ziet, dan menu en daar staat of je de lijst wil bewerken, hier lukt het gewoon hoor.

En idd, CCcam info doet wonderen wat betreft meer info :)
 
ik zou echt niet weten waar je dat kan vinden om die cccam info erop te zetten, als die er misschien al niet op staat, snap er haast nog geen reet van eerlijk gezegd.
 
heb je nog de orig soft erop??, hierin zul je volgens mij geen cccaminfo etc aantreffen.

Pli gaat de vu+ solo niet ondersteunen voor zover ik weet. (jammer genoeg) en goed alternatief schijnt VTI te zijn.

Ook zoals eerder al gezegd, bij mij komt de info onder in de info bar te staan. het ligt er puur aan welke skin je instaleerd.

gr

john
 
hoi er staat VTI op maar ik wil weten hoe je dan die skins erop krijgt want welke hij of jullie noemen staat er niet bij
 
Op de Vu Duo gaat het met VTI als volgt

installeren CCcam info

Menu > Applicaties > Ok > groene knop downloadebn
effe wachten
extensions >ok > vervolgens zoeken naar cccam info

Voor Skins
Menu > Applicaties > Ok > groene knop downloadebn
effe wachten
skins en dan de betreffende skin installeren

Daarna de skin wijzigen in
menu instellingen Systeem Skin kiezen

We loodsen je er wel door.
 
Bedankt the Matrix,

Maar volgens mij had ik gisteren avond dat downloaden van skins al gevonden maar ik zag daar geen Nemesis Glass line tussen staan, maar kijk vanavond nog wel eventjes en of die cccam.info er nog op kan krijgen, als je cccam kan krijgen zou je toch ook die cccam.info moeten kunnen krijgen lijkt mij.

In ieder geval staat dat er niet op alleen maar cccam 2.1 dacht ik.
 
Hi Jack,

Heb er hier de dmm-HD skin opstaan, probeer die maar eens.

B.
 
Wel is me gelukt om die cccam info erop te krijgen maar daar krijg ik niet alle info mee welke ik zou willen.

Oops krijg ik dus wel maar moet ik onder het menu kijken hahaha

Daarmee zie ik alleen maar mee wat voor soort codering het is en welke share het is.

Met die dmm-HD skin krijg ik inderdaad meer info daar zie ik ook nog in welke caid het is, maar had ook willen zien welke provider/ident het is.

Ik kan dus weer zien wat ik wil maar kost wel 2 a 3 drukken op de knopjes :)
 
Tja dan beweeg je ook nog eens en dat is goed voor de gezondheid;-)
 
Ik heb sinds een week dat de tijd ineens niet meer goed staat in de info balk van mijn VU Solo

De tijd loopt ongeveer 3 uur en 40 minuten achter.

Weet iemand hoe dit kan en belangrijker hoe je weer de juiste tijd erop krijgt.

Kan dit nergens in het menu vinden behalve dat je de tijdzone aan kan passen maar dat gaat per uur niet met minuten.

Want dit is er lastig als je EPG wilt bekijken wat er nu is op diverse zenders want dan staat er dus info van programma's die al geweest zijn.
 
De tijd wordt toch automatisch goed gezet als je de juiste tijdzone hebt gekozen GMT +01:00), ik heb nog nooit de tijd ingesteld .

Rare zaak
 
Dat dacht ik ook ja maar het is nu dus 21.18 en volgens mijn VU is het 17.55 uur en de datum klopt wel trouwens snap het ook niet.
 
Heb je hem al eens van de spanning afgezet en weer opnieuw opgestart?

Misschien de pli er opnieuw inzetten en dan maar duimen....
 
Hmmm raar had hem wel paar keer opnieuw opgestart maar die tip van spanning eraf halen en dan weer opnieuw opstarten deed het hem.
Nu geeft die weer de juiste tijd aan, thanks The Matrix :)
 
Heb nog een ander vraagje over mijn VU Solo.

In het menu onder systeem/diverse instellingen zie ik staan: Alternatieve tuner prioriteit en dat kan ik wisselen met de letters: DVD: S/T/C

Wat houden deze letters precies in en wat houd het precies in als ik die volgorde verander.
 
Er kan wel degelijk pli op de solo Jack en sct is satelliet kabel en digitenne.
 
S is satelliet, c is kabel en t terrestial.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan