W10

hoezo alles is altijd goed geweest ook met films kijken zitten een hele zware game kaart in
 
is een geforce gtx 285
 
Heb nu de ISO op dvd gezet en uit de update met een programma mijn verworven product key gesloopt.
Nu ben ik alles vers aan het installeren de key heeft de install van w10 in het begin al geaccepteerd. Dus ff afwachten of alles goed gemarkeerd wordt.
U hoort nog van mij.
 
Maar dat was bij Windows 8 toch ook al zo!
Nee hoor, zoals gezegd kon je daar ook een lokaal account mee aanmaken en werk je dus feitelijk hetzelfde als dat met Windows 7 (qua account) het geval is. Die keuze was er wel, alhoewel je er wel even naar moest zoeken.
Niks te Microsoft account dus.
 
Je hoeft geen windows account te hebben.
Heb bij een van pc's gewoon een email adres gebruikt en dat werkt ook .
Dit was een xs4all adres.
En het werkt .
zie wel dat op alle pc's hetzelfde productcode verschijnt,das alleen vreemd.
Gezocht met Belacr,weet niet of er nog andere manieren zijn om dit te achterhalen.
alleen de voor de key staat een andere code en die is wel verschillend tenminste de laatste begint met AA*** laatste zijn 3 cijfers.
Weet niet wat dit betekend.
Dus dan maar eens kaal installeren.
 
Heb bij een van pc's gewoon een email adres gebruikt en dat werkt ook .
Een email adres kan ook als Microsoft account gebruikt worden.

Waar ik op doel is dat ik een lokaal account wil gebruiken, net als met NT, XP, Windows 7. Niks te email adres nodig dus.

Ik hoorde zojuist van iemand die zei dat dit schijnbaar ook zonder email adres in W10 mogelijk zou zijn, alleen kun je dan niet in de App store van Windows.
Vermoeiend.... ik doe wel zonder W10.
 
Nou even een andere vraag, een upgrade vanaf XP of Vista, naar 10 kan dat ook? 
 
Hallo Luitjes,
Gisteren update van W10 geinstalleerd, ging prima maar de de accounts van google en online nog niet in orde.
Nog maar weer zoeken naar de gegevens van google en online.
gr :)
 
Ik heb geupdate op mijn hp envy recline met 27", in 1 keer goed, totaal geen problemen.
Alles werkt nog, mail, printers, internet alleen de favorieten moest ik zelf even importreren, maar dat was ook een fluitje van een cent.
Zo op het eerste gezicht/gevoel is de pc wat sneller, de besturing lijkt "lichter" voor de processor.
Ik kijk het nog even aan, maar volgens mij gaat dit wel goed!
 
@Freggel1

De gratis update van W10 is alleen beschikbaar voor w7 en w8.1

Of de w10 versie op deze machines willen draaien kun je bij MS laten controleren
 
Hallo Luitjes,
Mijn 2e computer van W7 naar W10 geupdated maar het bij mij 5 uur, nu bezig de programma's overzetten.
Mijn internetsnelheid is 12 MB/s, hebben jullie ook dit probleem.
Ben even naar de Lidle gegaan, geen probleem. :klappen:
gr
rolsat
 
Nog steeds geen bericht voor de update voor de machine waar windows 8.1 op staat, wel gisteren ineens 33 updates, dus er zit iets aan te komen...

Maar de pc waar ik nu voor zit, een update gedaan  (vinny27) en die werkt tot nu toe op en top!
 
Beste Mensen,
W10 heeft totaal 6 uur staan reutelen om W7+W10 te installeren.
Maar snelheid is een verademing toppie,  alleen als je  diverse e-mails hebt  is dat minder.
Ik vind W8.1+W10 erg magertjes.
gr
:klappen:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan