Waar is de Formule 1 op vrije (satelliet) kanalen te zien.

Yep, klopt. En het Signal en Redphone gedeelte had ik van een soortgelijke bron.
Die textSecure is voor het veilig overzenden van teksten. Het is dat iPhone met Whatsapp kwam als eerste, geen idee dat er toen c.q. vlak erna met Android telefoons al iets soortgelijks was. Kwam pas later achter anderen.
 
Ontopic: Viaplay schijnt er tussen te zitten, maar of dat het nieuwe pakket is valt nog te bezien..

Betekent dat bij Shawn zijn uplink de beelden van viaplay ergens in de grote massa zenders zit?
Zo ja, bij welk land moet je dan kijken om viaplay te kunnen kijken en welke audiotaal heeft het commentaar?
 
Dat is een goede Eendenteam, dat zou op zich kunnen. Elders heb ik al de vraag gesteld om dergelijke streams via IPTV door te sturen voor persoonlijke kring.
Het kan via een satelliet uplink/downlink signaaltje eenvoudig worden toegevoegd aan de multiplexer en zelfs de uitgang van een Chromecast kan gebruikt worden met als bron een legaal abonnement.

In het geval van een uplink zal er geen audio zijn, omdat dit meestal bij de omroepen zelf wordt toegevoegd... (is dat nog steeds zo?)

Headend systemen zijn voor de professionele markt gewoon te koop en waar je elke bron kunt omzetten in IPTV.
Het enige wat rest is een dikek internetverbinding van minimaal 50 mb upload om 10 mensen te voorzien van een goed hdtv 1080P beeld. (worst case gedachte)
In principe is 2mb upload per gebruiker voldoende voor een knap plaatje..
Dus een kort verhaal lang gemaakt, shawn zou dit kunnen doen, maar dit principe kan ook in eigen beheer.
 
@BT
Nee viaplay zit niet in de lijst maar wel

RTSH Albanië op 16 oost, FTA alle raceS

Uit welk land deze komt??
MBC Action op 26 oost en 7 west, FTA alle races
Kan ik zo niet vinden
 
Dit heb ik in mijn lijst gevonden
ViaPlay Xtra 2 HD PL VIP SPORTS ViaPlay Xtra 1 HD PL VIP SPORTS ViaPlay Xtra 1 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 2 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 3 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 4 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 5 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 6 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 7 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 8 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 9 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 10 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 11 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 12 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 13 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 14 HD [Live-Match] PL ViaPlay Xtra 15 HD [Live-Match] PL ORF 2 HD DE ORF eins HD DE Servus TV HD DE SS F1 FHD DE

Favoriet bij mij is toch de Sky F1 Duitsland
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig heb ik een ORF-ICE kaart en kan zo probleemloos kijken naar alle races. Kaart via familie uit Oostenrijk… Kaart is tot 2025 geldig….
 
@mimisiku, wat zijn mijn inloggegevens van jouw server. Hahahaha :lol:

B.
 
Ik zou het niet erg vinden om iemand gecontroleerd toe te laten, maar zou niet weten hoe….
 
Was maar een grapje. Ik heb hier F1 tv pro.

B.
 
gecontroleerd toelaten kan je dmv NATten in je router met source IP. Of tvheadend gebruiken , daar kan je gebruikers aanmaken.
 
Is die ook van Shawn?
Shawn geeft in de 'eu-netherland' lijst helemaal onderaan de viaplay kanalen weer. Momenteel een zouteloos muziekje met een blauw-achtig beeld alsof er een schijnwerper in een zwembad schijnt.. Volgens mij een testkanaal..
 
Reload de zenders dan zie je bij eu nl 10 viaplay zenders.

Kanaalnr 1392 t/m1401

Het is nog geen.1 maart dus mss daarom dat deuntje ben benieuwd
 
Laatst bewerkt:
Reload de zenders dan zie je bij eu nl 10 viaplay zenders.

Kanaalnr 1392 t/m1401

Het is nog geen.1 maart dus mss daarom dat deuntje ben benieuwd

waar hebben we het over? iptv
 
Ik hoop dit jaar weer op RTBF Tipik te kunnen kijken, iemand hier heeft mij vorig jaar zeer goed geholpen om mijn Octagon te kunnen afstellen voor dat kanaal. En indien niet meer op Tipik dan heb ik mijn abbo nog bij F1TV.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan