Waar is Het Gesprek gebleven?

M

mifi

Sinds een tijdje niet meer op de transponder waarop hij zat, maar hij wordt ook niet gevonden bij opnieuw zoeken.

Zijn ze van de sat af?

m

Ze zitten gewoon waar ze altijd gezeten hebben, alleen is die transponder omgezet van DVB-S naar DVB-S2.

Mis je dan alleen "Het gesprek" en de rest dan van de thema kanalen??

Maar even de juiste freqentie 11739 V 27500 5/6 DVB-S2 QPSK.

Dat betekent dus dat je een HD ontvanger nodig hebt om deze absoluut niet HD zender te kunnen ontvangen.

Zoals elders op ons board al opgemerkt is dat waar we naar toe gaan.

Heb je geen behoefte aan een HD aanbod, propt CDS je toch een HD ontvanger door de strot.

1 motief:

Hebzucht van de kant van CDS.

Minder geld uitgeven betekent niet minder abonnementsgeld vragen of op enig andere wijze je klant tegemoet komen.

Minder kosten betekent dus meer pure winst voor deze club.

Reken er maar op dat je heel binnenkort alleen nog op Astra3 met een HD ontvanger terecht kunt voor CDS programma's.

Ik verwacht dat dat er is voor 2012.

Ter duidelijkheid, dit geldt voor ALLE themapakketten op de Astra 3, dus ook Discovery Science, HumorTV, Nederland24, Boomerang etc. etc.

De regionalen zijn wel nog op "normale" wijze te ontvangen.

Leuk inderdaad voor de mensen die een themapakket abo hadden, per 1 april slikken of stikken en dat was geen 1 april grap van C+.

Ze zitten gewoon waar ze altijd gezeten hebben, alleen is die transponder omgezet van DVB-S naar DVB-S2.
Ah. Ondeugende rakkertjes! :[

Nou voorlopig een kijker minder dan maar. En ze hadden er al niet zoveel, ben ik bang...

m

Nou als je er een abo op de thema kanalen hebt gehad moet je van hun een aanbieding hebben gekregen.

Bij contract verlenging een gratis HD ontvanger of zoiets.

Ik heb geen abbo op de themakanalen, maar Het Gesprek zit ook in het familiepakket.

m

Laatst bewerkt:
Duidelijk ja dan heb je ook geen vervangings aanbod gehad dus gewoon een zender minder.:)

Waar je dan een brief van gehad zou moeten hebben op zijn minst.... als dat niet het geval is geweest dan zou dat weer een minpunt zijn. Want je betaalt er wel voor, of je er nu naar kijkt of niet.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan