Waar je een (Black) Tiger nog meer voor kunt gebruiken???

Ik heb het niet zo op tapdansers, daarom ook die grom in het begin. Inderdaad goed bruikbaar voor zoiets.:)

Maar die tijgerin die vond ie wel aardig. Jammer dat de bosnimfen bij Boets veel wilder rondhuppelen en daarom moeilijker te vangen zijn, maar die tijgerin mag daar ook wel komen. Zetten we daar de tanden eens in.:biggrin:

Ik weet niet wat die freggel van je wilt BT maar volgens mij wil hij je naar tapdance les sturen denk ik lol....

pikkie zei:
Ik weet niet wat die freggel van je wilt BT

@Pikkie, Black Tiger spaart alles wat met tijgers te maken heeft, althans dat heeft hij mij ooit verteld...

Maar of ik hem ooit zo zot krijg dat hij gaat tapdansen? Misschien als ik nog eens bij hem op de koffie ga, of als ik een leuke bosnimf vang voor hem volgende week in het Boetsbos. :biggrin:

Tapdansen? LoL.:biggrin: Nee ik ben meer het grom en bijt type in zo'n gevallen.
Dus Pikkie, ik weet ook niet wat die freggel1 van plan is, misschien afleidingstactieken om me minder waakzaam te maken voor bosnimfen, doch dat gaat hem toch niet lukken.:lol:

Ik spaar ook niet alles wat met tijgers te maken heeft freggel1, maar ik vind het wel gewoon mooie beesten. Maar geen nood... wat mij betreft mag jij de eerste bosnimf vangen om het lootje te winnen, als je ze gelijk daarna maar afdraagt aan mij, anders moet ik toch laten zien hoe een tijger bijt.:biggrin:

Oeps freggel nou kom je toch behoorlijk klem te zitten zie die tijger toch wel tapdansen lol ja zeker ik kom kijken....

Hehehehehe... Ik wil anders wel eens proberen te leren om te tapdansen op freggel1's tenen.:biggrin:

Black Tiger zei:
tapdansen op freggel1's tenen.:biggrin:

Ik geloof nooit dat je dat lang doet, want ik denk dat je dan zo in het "zwembad" ligt... :biggrin:

Al eens meegemaakt in welke rare bochten een met nattigheid bedreigde katachtige zich kan wringen? :biggrin:

Black Tiger zei:
Hehehehehe... Ik wil anders wel eens proberen te leren om te tapdansen op freggel1's tenen.:biggrin:

Nou ik denk dat 1 Juli daar een goede dag voor is, dan kunnen wij BBQ jongens eens iets anders doen als naar die Bosnimfen zoeken die wij schijnbaar niet kunnen vinden.

Ene da tapdansen, geen nageltjesgebruiken, anders moet het Freggel vrouwtje al die gaten weer stoppen.

Groetjes Bert ;-)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan