Waar staat wat in "Gemini"

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Vraagje over de Gemini Image:

Ik was gewend om onder The Hydra bij het knopje cardinfo te kunnen zien of je de update had ontvangen van de kaart(jes) die in de decoder zitten.

Doch deze functie heb ik bij gemini nog niet gevonden?

Iemand anders wel, zoja waar?

Maar de vraag is: welke???

Heb ff gekeken in mijn db,maar inderdaad helaas geen plugin?
had het via ci gedaan (sorry),is wel een oplossing maar niet wat wij willen.

Ik vraag me af of er een plugin voor nodig is, maar zoja dan zou dat inderdaad een van de weinige dingen zijn die er niet in zitten. Het zou ook nog wel eens kunnen dat het via de config files geregeld word.

Hoe heb jij de originele kaart werkend freggel1? Dan stel ik de mijne ook even zo in en kijk ik ook eens of er iets te vinden is.

Black Tiger zei:
Hoe heb jij de originele kaart werkend freggel1? (Gaat via PM!) Dan stel ik de mijne ook even zo in en kijk ik ook eens of er iets te vinden is.

Mijn originele kaart werkt idd in de Dream, trouwens er zitten er twee in, de freex ook en beiden werken.

Maar ik zoek dus al sinds ik dat image erop heb staan naar de functie waar je kunt zien welke kaartjes er draaien, onder welke codering, en de geldigheid ervan, net als bij The Hydra het geval was.

Maar voor nu nog steeds niet kunnen vinden.

Ik zal eens gaan kijken op wat @Jaco1 zegt van dat CI.

naar de functie waar je kunt zien welke kaartjes er draaien, onder welke codering, en de geldigheid ervan, net als bij The Hydra het geval was.
Ja dat begrijp ik, maar ik heb dat in Hydra ook niet gezien, wel de provider en de keys ben ik ooit tegengekomen.
Weet je nog ongeveer onder welke funktie of welk menu'tje of toetsen dat te vinden was in Hydra? Dat maakt het nadenken en zoeken voor mij wat gemakkelijker.
Het zou overigens inderdaad best zo kunnen zijn dat dit in Gemini niet doorgegeven word. En in Hydra dacht ik dat je de kaart onder Newcamd had draaien of radegast (en niet onder newcs), ook daar kan een verschil in zitten. Waar draaide de kaart in Hydra mee?

Heb hier dan wel de pli erin staan,, maar goed misschien heb je er wat aan.

blauwe knop , dan dreambox tools,, extra tools,, info,, card info en dan krijg ik de info dat die op 31-3 staat.

Hij gebruikt trouwens Newcs Smartcard information.

Tja dat is een goeie.

Ik meen dat het CI info was, en dan de onderste optie, iets met "cam' dacht ik, tumme maar zeker weten doe ik het ook niet meer, als ik The Hydra er nog in had staan kon ik het jou zo zeggen. ;)

Zojuist heel de image weer afgezocht , en alles nog eens bekeken en iets in mij zegt me dat het onder de blauwe toets ( blue panel) en dan optie 4 system info moet zitten, en dan met name in het stukje "user scripts"

Maar ik ontdek niks van mijn kaartjes die erin zitten.

Ohja in The Hydra draaide de kaart meestal onder Radegast, en als ik de update mistte dan lukte dat met Newcamd.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan