Tjonge, ik weet niet meer wat het is hoor, maar een tijdje terug een paar nieuwe fietsen gekocht, en dat was al een rib uit mijn lijf... ( Ja Pikkie en Tiger, deze zijn wel aangekomen, want ik ben ze zelf gaan halen.
)
Maar nou zit ik een beetje te kijken naar en andere "gouden koe"...
Maar wat is dat met die prijzen van die dingen tegenwoordig???
Kzit hier met een bepaald budget, maar dan rij je gewoon een ouwe bak, waar ik van dacht dat je voor een duizendje of 6 tot 10 toch al iets leuks reed???
Ja een klein ding, maar het moet een gezinsauto zijn, die ook voor mij nog wat voor gemakken zorgt...
Is die kwaliteit nou zo omhoog gegaan, of komt het nou gewoon door alle belastingen en eisen die er tegenwoordig op die dingen zitten?
Geloof trouwens toch nooit dat we mobiel gaan blijven met die almaar stijgende olieprijzen.

Maar nou zit ik een beetje te kijken naar en andere "gouden koe"...
Maar wat is dat met die prijzen van die dingen tegenwoordig???
Kzit hier met een bepaald budget, maar dan rij je gewoon een ouwe bak, waar ik van dacht dat je voor een duizendje of 6 tot 10 toch al iets leuks reed???
Ja een klein ding, maar het moet een gezinsauto zijn, die ook voor mij nog wat voor gemakken zorgt...
Is die kwaliteit nou zo omhoog gegaan, of komt het nou gewoon door alle belastingen en eisen die er tegenwoordig op die dingen zitten?
Geloof trouwens toch nooit dat we mobiel gaan blijven met die almaar stijgende olieprijzen.