Waar zit dat gouden randje???

Whoehahaha, een freggelmobiel.:biggrin::biggrin::biggrin:
Vond ik de oude toch mooier, maar alleh...:)

Hoezo "zo willen we hem niet zien"? Oud-ijzerhandelaren zijn daar maar al te blij mee.:biggrin:

Mogen FREGGELS wel auto rijden??? laten we het daar eens over hebben....

Nou moet ik zeggen dat ik het merendeel van mijn rijbewijzen "gekregen" heb, voor toen nog 19 ouwerwetse guldens... ( CDE ) in het Leger. :biggrin:

B had ik gelukkig al. ;)

Dus misschien een beetje een waarschuwing, dat het handig is om wat zwaardere slagbomen te hangen, want wellicht kom ik een keer met een wat zwaarder voertuig !!!

Kan ik weer eens wat oefenen.

Ik hang geen slagbomen, mijn vermoeden was al dat je daar een oplossing voor had en waarachtig, dat heb je inderdaad.;)
Dus voorlopig is mijn beveiliging er op gericht voor als je uit het voertuig stapt.... De hond! :biggrin:

Poesje....

Koekie...

Wandelen...

Neejoh, die heb ik erzo onder... :biggrin:

En anders, net zo hard terugblaffen en naar het toe rennen als dat hij naar mij doet, moet jij eens kijken. ;)

Ik ben niet bang voor die tank bt peuleschil dat ding rijdende doodskist kijk gewoon ome bin lief aan..

Ook daar is een oplossing voor hoor!!!

Hier issie wel even zoet. :biggrin:

Dat wordt dan thee drinken in plaats van bier.. :biggrin:

Big-Henk;192541 zei:
Dat wordt dan thee drinken in plaats van bier.. :biggrin:

neeeeeeeeeeeeeeeeeee ouwe wijven pis gatver......

Tja de nieuwe Freggelbak staat weer te koop!

Het zal me wel geld gaan kosten, maar ik kan met dat ding niet rijden!

Met de proefrit was het mij niet opgevallen, maar bij franse auto's staan de pedalen dichter bij elkaar...

Nou ben ik dan wel een freggel, en die schijnen niet zo groot te zijn, maar die "poten" of beter gezegd de voeten van mij, zijn ietwat te groot voor die kleine pedalen, waardoor ik regelmatig 2 pedalen in 1 keer vast heb.

Iets waar ik dus niet aan gewend raak, en dus helaas de mooie bolide op moet gaan ruimen, en tja dat zal me geld gaan kosten, want inruilen kost altijd geld...

Toch weer terug naar een Duitse bolide, vrees ik. ( Zafira )

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan