Waarom reageert ident 00 0c niet op gw

I

ilya

Uren aan het uit testen geweest met mijn goldwafer mbt ident 00 0c.Alles gecontroleerd, dus PPUA MK01 etc etc.Via Walbanger altijd beeld op alle channels.Normaal gesproken krijg ik op mijn echo star allerlei meldingen als de keys niet goed zijn.Deze keer alleen maar zwart beeld, terwijl alle andere 14 providers perfect werken.Dus op de een of andere manier doet ie bij 00 0c niets..Ik heb ook geprobeerd met de keys van augustus met en zonder de PPua om zo te voorkomen dat ik fals update krijg.

Na wat zoeken op de bekende sites vond ik op een spaanse site een setje voor GW antireset.Wederorm de keys aangepast en jawel hoor ik kreeg direct beeld.!!!!!!!!!

Samenvattend :

Op vele files met de JUISTE KEYS geen beeld op (geldt alleen voor uitsluitend 00 0c, terwijl absoluut de keys goed zijn.

En geen enkele melding op mijn echostar, dit gebeurt normaal wel b.v. "geen kaart"of srambled etc.

Kan het soms ook evt aan de pic file liggen.Ik gebruik altijd de 16F84.

Hebben jullie met 00 0c de zelfde ervaring en zoja welke files gebruiken jullie.

In ider geval heb ik nu ,hoop ik, de juiste files te pakken.

=ILYA=

 
Dat maakt het wat vreemd, die Aston slikt bijna alles. GWtje op oc werkt toch probleemloos, buiten het makkelijk accepteren van fakes... Wat je wel moet doen is goede datum & bitmap gebruiken en ua aanpassen. WB werkt al met een goede 01, de rest kan je lezen... :)

 
Je bedoelt de PPUA !!!.(Geen UA)

Ik heb begrepen dat als je de juiste MK01 en PPUA vermeldt, de Taq etc niet meer kunt ontvangen .Daarnaast zal door het accepteren van false keys de gw ,middels de MK 01 en PPUA, de anderde channels niet meer te zien.

Volgens mij is de remedie elke maand effe met je proggie de keys aanpassen.Of zie het allemaal verkeerd c.q. te somber.

=ILYA=

 
Ik bedoel toch ua hoor...

ua+mkoo is een adresseringsmogelijkheid voor de provider... Aangezien de eerste bij vele files hetzelfde is en de tweede meestal nul is... Als je een non-public combi hebt werkt het nog gewoon in de aston. Niet op elke combi worden fakes verstuurd (bandbreedte probleem?).

In andere gevallen zal je inderdaad maandelijks moeten corrigeren.

 
@WizzaerdJe verhaal is zeer interessant.Ik weet dat via de UA en de MK00 een nieuwe MK01 en PPUA wordt verstrekt etc.Echt helemaal duidelijk is het me nog niet en wel het volgende t.w

-1>-Je zegt " de eerste bij vele files het zelfde". Bedoel je hier de UA mee?

2 > " de tweede meestal nul" .Is dat hier de MK00 of de tweede byte van de UA, of dat de MK00 nul is?Kan het niet goed plaatsen.

3>Verder, wat versta je onder een non-public combi.

Is dit een MK01 en PPUA welke nog niet op internet is verspreid !!

Mijn MK01 en PPUA heb ik ook viavia gekeregen van b.v . 00 0c.

Dus volgens jouw betekent dit dat als ik deze op een gw prog en in mijn astonnetje stop voor mij geen problemen zijn ten aanzien het ontvangen van de taq etc.

Kortom Wizzaerd je heb me erg nieuwsgierig gemaakt.Ik wacht met spanning te antwoord af.

=ILYA=

 
@Sorry Wizzard, ineens " valt het muntje".

Als ik je goed begrijpt zijn on de meeste files die je van het net download bijna allemaal met de zelfde Ua.Daarnaast is ook de MK 00 niet bekend.Verder neem ik aan dat jij in het bezit bent van een heeeeeeeel mooi setje., met UA en MK00. .Je maakt me wel jaloers.Of zie ik het verkeerd.

+ILYA+

P.S. Haastig lezen is zelden goed.

 
Helaas ben ik ook maar een arme jongen... :)

MK00 met allemaal nullen is ook een key en wel bekend dus...

Wordt een beetje off-topic en in het originele waffersforum.

Zoek de verschillen eens tussen de werkende en niet werkende file, das interessante info. :biggrin:

 
@Wizzaerd, je zegt dat WB alleen maar een goede mk01 nodig heeft en dat je de rest kunt lezen.

Ik begrijp het niet helemaal want als ik de ppua weghaal dan krijg ik geen kant en klare updates meer.

Bedoel je met 'lezen'dat je de encrypted CW's moet decrypten die in je log schermpje langskomen?

Zou je mij dit willen uitleggen? desnoods als het niet anders kan via een mailtje?

Ik ben ook in het bezit van een mk00 prim. en sec.

En bedoel je met de UA de serial number van de orginele abbo kaart?

 
Even te snel gepost denk ik want ik geloof dat je bedoelt dat WB met allen een mk01 en ppua in combinatie al werkt.

(het is erg gezellig geweest vanavond en de biertjes hebben hun werk inmiddels gedaan :biggrin: )

 
zzzjankjzje wel, ikhs sssnuapped nu helemaalszz.... Proossjjjt!! :)

 
@Wizzaerd ik begrijp uit je antwoord dat ik e.e.a. goed heb geinterpreteerd.De kunst is om een UA met MK00 te pakken te krijgen om helemaal " lekker" te kunnen "spelen" .MK01 en PPUA is wel plezierig maar niet toppie!!!!!.Dit begrijp ik in ieder geval uit je antwoord.

=ILYA=

 
Ik vraag mij af of een GW iets met de mk00 en AU doet.

WB in elk geval tot nu toe niets.

Over een aantal dagen word mijn nieuwe C+ kaart voorzien van een verse mk01 en ppua en laat ik WB meedraaien met de info die nu op de orginele kaart staat.

Ik ben benieuwd of WB dan ook een ppua en MK01 key krijgt ,maar ik moet daar nog een aantal dagen op wachten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan