I
ilya
Uren aan het uit testen geweest met mijn goldwafer mbt ident 00 0c.Alles gecontroleerd, dus PPUA MK01 etc etc.Via Walbanger altijd beeld op alle channels.Normaal gesproken krijg ik op mijn echo star allerlei meldingen als de keys niet goed zijn.Deze keer alleen maar zwart beeld, terwijl alle andere 14 providers perfect werken.Dus op de een of andere manier doet ie bij 00 0c niets..Ik heb ook geprobeerd met de keys van augustus met en zonder de PPua om zo te voorkomen dat ik fals update krijg.
Na wat zoeken op de bekende sites vond ik op een spaanse site een setje voor GW antireset.Wederorm de keys aangepast en jawel hoor ik kreeg direct beeld.!!!!!!!!!
Samenvattend :
Op vele files met de JUISTE KEYS geen beeld op (geldt alleen voor uitsluitend 00 0c, terwijl absoluut de keys goed zijn.
En geen enkele melding op mijn echostar, dit gebeurt normaal wel b.v. "geen kaart"of srambled etc.
Kan het soms ook evt aan de pic file liggen.Ik gebruik altijd de 16F84.
Hebben jullie met 00 0c de zelfde ervaring en zoja welke files gebruiken jullie.
In ider geval heb ik nu ,hoop ik, de juiste files te pakken.
=ILYA=
Na wat zoeken op de bekende sites vond ik op een spaanse site een setje voor GW antireset.Wederorm de keys aangepast en jawel hoor ik kreeg direct beeld.!!!!!!!!!
Samenvattend :
Op vele files met de JUISTE KEYS geen beeld op (geldt alleen voor uitsluitend 00 0c, terwijl absoluut de keys goed zijn.
En geen enkele melding op mijn echostar, dit gebeurt normaal wel b.v. "geen kaart"of srambled etc.
Kan het soms ook evt aan de pic file liggen.Ik gebruik altijd de 16F84.
Hebben jullie met 00 0c de zelfde ervaring en zoja welke files gebruiken jullie.
In ider geval heb ik nu ,hoop ik, de juiste files te pakken.
=ILYA=