Waarom Taq. terug op oude Hashtabel???

T

twilight

Wie weet de reden waarom TAQ, weer terug is gegaan op de oude Hashtabel?

Ik ben hier heel benieuwd naar?

GR Fred.
 
Omdat is ze dat heb gevraagd want heb de nieuwe hash niet hehehehe
 
Wel even bij de les blijven Jack, dit is een serieuze en interesante vraag waar ik graag antwoord op wil hebben...

GR Fred.
 
Originally posted by jack
Omdat is ze dat heb gevraagd want heb de nieuwe hash niet hehehehe

Jack,

Dit heeft helemaal niets met jouw te maken, betreft cadeautje voor moederdag, spijt me jack.

Even serieus>Twilight, ik zit op spaanse boards te kijken, maar zie nergens verklaarbare reden.
Zal het eens aan Lagos vragen, misschien weet hij iets meer.

Saludos,

Valerio
 
Ik kan geen andere verklaring geven dan dat de loggers te dicht bij de oplossing kwamen.
 
@Kwakkie,
Daarom vindt ik dit ook zo interesant!

Je gaat toch niet terug naar een tabel die bekend is, das een domme zet.

Dus voordat je dit doet als provider, moet er wel wat aan de hand zijn, maar wat???

Als het inderdaad zo is dat de loggers te kort bij komen, dan zitten er ook verraders in dat team, want hoe moeten de providers dat nou weten...!!!!

GR Fred.
 
OK effe serieus dan,, ze zijn terug om straks ineens een attack erin te knallen zodat alle kaarten inclusief mosc kaarten zwart worden,, denk dat dat binnen een week gaat gebeuren.

Maar goed wie ben ik natuurlijk maar dit is wat ik denk.
 
Kan dit effect hebben op de werking van de tita kaart?? Zo ja, eruit halen dus!!!

Greetzzz.
 
Nee, tita kan niet defect gaan door een attack...

Ik denk dat men met de attack probeert verschillende parameters op de mosc kaart te wijzigen, zodat deze niet meer zullen werken.

GR Fred.
 
ik heb dus ook op verschillende boarden gelezen dat ze er te dicht bij kwamen maar vind dat ook vreemd want nu is dus bijna alles weer open dus denk ik dat jack er dichterbij zit
 
Dit kat en muis spel kan nog wel eens positief voor ons zijn...

Greetzzz.
 
Ik denk niet dat de reden is dat ze er te dicht bijzitten,reden waarom ik dat denk is ,omdat niet alles overgeschakeld is op de oude tabel.Denk meer dat de reden gelegen is in het feit dat er misschien abbo`s geklaagd hebben zonder beeld,dus dat de overgang van hashtable misschien niet lekker verlopen is,wie zal het zeggen.
Of er komt inderdaad een soort attack om toch ook de taq`s uit te krijgen geheel.
 
De kaart kan de nieuwe hash tabel niet goed verwerken op een of andere wijze de kaart kan de tabel gedeeltelijk aan kijk maar naar c+ spanje die draait nu wel op de nieuwe tabel.

Binnenkort zal er waarschijnlijk een mk verandering met ppua gaan plaatsvinden om zodoende verwarring te stichten..
 
De reden kan heel best wel eens zitten in het proberen van nieuwe abonnee's te krijgen. Jawel je leest het goed en ik ben bloed serieus.

Door mensen gratis te laten kijken naar zenders roept het na een bepaalde tijd een binding met het pakket op. Je ziet dan ook dat een bepaalde groep mensen, niet de hobbyist overigens, echt overweegt een abonnement te nemen als men het bekende wat men eerst gratis kan zien niet meer kan zien doordat het dicht is gespijkerd door een provider.

De mogelijke nieuwe abonnee zou dan kunnen denken na bepaalde aankopen in het verleden dat het toch wel heel erg duur is om op de hobby manier verder te gaan en daarnaast komt het ook voor een nieuwe abonnee welke geen verstand heeft van de hele materie en die alleen maar wil kijken over dat de provider nu succesvol de boel op zwart heeft gezet en dus dat men alleen nog kan kijken met een officiele abo.

En het is niet toevallig dat het nu gebeurd. Er staan binnenkort twee grote evenementen op het programma (EK en Olympische Spelen) waar veel mensen naar kijken en als plots voor aanvang van deze grote evenementen alles op zwart gaat zullen mensen in een bepaalde nood zeker vlugger overgaan tot het afsluiten van een abo met een minimale lengte van een jaar. Zo weet ik bijvoorbeeld dat Canal Digital met het overschakelen naar Irdeto 2 net voor de voetbalwedstrijd Ajax-Feijenoord in november verleden jaar heel veel nieuwe abonnee's heeft weten te strikken.
 
de reden is onbekend dat had niemand verwacht op de oude hash tabel terug gegaan maar ik denk dat jack heeft gelijk
binnen kort weer alles zwart
grtz roufa!
 
Mischien willen ze ons even tevreden houden met die rukzenders.
zodat iedereen opgelucht adem kan halen.
zo zetten ze ons steeds op een verkeerd spoor terwijl ze onderhand met iets nieuws bezig zijn.


tune die video nu eenss...
 
Dit kwam ik tegen op een ander bord...

Das ist wohl ne vorbereitung f?r eine attacke auf die moscer... Es wird das nano 1c eingef?hrt, das alle gemoscten seca2 karten dunkel machen wird.

Even vrij vertaald, omdat men een nieuw nano command 1c heeft ingevoerd die alle bewerkte mosc kaarten op zwart zet.

GR Fred.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan