Waarschuwing voor BT

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Bt kijk uit freggel zijn beurs is leeg en wil weer gaan handelen je weet het een gewaarschuwd mens teld niet mee.
Ik heb de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen.

Mijn dank is groot! Ik zal het zeker in de gaten houden en alvast ook mijn voorzorgsmaatregelen treffen.;)

klopt heeft een andere auto gekocht dus bt wees op je hoede
gr frans

Gelukkig ken ik zijn nieuwe auto, dus kan hem beter in de gaten houden.:biggrin:

Dus ik kan nou niet onverwachts op de koffie komen?

freggel1;192475 zei:
Dus ik kan nou niet onverwachts op de koffie komen?

Vandaag zag ikdezelfde wagen de straat in komen de voorzorgs maatregelen hielpen alles ging op slot hefbomen neer drempel omhoog hahahahahaha

Hahaha, nee hoor, onverwachts zit er niet in, daarnaast waakt onze nieuwe waakhond stukken beter dan de oude en ik heb hem afgericht op freggels.:)

:zzz: :zzz: :zzz:

Ja doe maar alsof je slaapt, we hebben je wel door hoor! :biggrin::biggrin:

Het is tijd voor Tijd voor bezinning vandaar dat ik even heel de familie bij elkaar geroepen heb, om voor eens voor altijd de wereld te verlossen van jullie weirdo's :stupid:

Hoe weird? Dat was gewoon een regendans.;)

Black Tiger;192550 zei:
Hoe weird? Dat was gewoon een regendans.;)

Juist BT hij is ons wel aan het uidagen hij komt wel geloof me lol

Dat vermoeden heb ik ook Pikkie, maar geen probleem, ondanks dat hij doet alsof zijn naam haas is i.p.v. freggel, staan we allemaal al klaar voor hem, de dieren, de hond en ikzelf ook.
Voor de zekerheid heb ik de buurvrouw ook al gewaarschuwd.:biggrin:

hoe ziet dat kreng eruit?

Ze paste niet helemaal op foto freggel, maar dit is 'r.. :eek: :biggrin:

@Big-Henk: Nee, dat is een andere kennis van me.:biggrin:

freggel1 zei:
hoe ziet dat kreng eruit?
Hahahaha, laat haar dat maar niet horen want dan jaagt ze je na in de straat met de bezem in de hand.:biggrin:
Hoe ze er uit ziet? Dat wil je niet weten, je zou gelijk schrikken.:eek:

Nou Tiger ik moet zeggen dat ik wel wat gewend ben hoor, op mijn dagelijkse werk komen er iedere dag een stuk of 100 aangevlogen op hun bezem, dus wat dat betreft... :biggrin:

maar deze red het niet op een houte bezem moet dikwandig staal zijn.HAHAHA
gr frans

zo te zien is dit d'r voorkant ben benieuwd hoe de rest eruit ziet.

Matrix dat wil je niet geloof me je wordt spontaan homo en sterk dat ze is, ze vermorzzeld zo 10 freggels of het niks is, dit is nog maar een van de geheime wapens tegen deze plaag van beestjes

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan