N
narciso
ik wil de wachtwoord veranderen in mijn dreambox, hoe moet ik het doen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
eendenteam;215445 zei:kloon of origineel?
Nummer10;215484 zei:Ik weet niet wat voor een image je erop zitten, afhankelijk van de image kan je bij plugins/addons tux com downloaden. Hiermee moet het lukken.
Maar heb je geen image met plugins/addons dan moet je er nieuwe firmware opzetten.
Wel de goede (clone geschikt)
Suc6
Nummer10;215503 zei:Heb je die image er zelf ingezet of heeft iemand anders dat voor je gedaan?
Als je het zelf gedaan hebt dan weet je waarschijnlijk ook waar je de juiste (clone) image moet downloaden.
Zoek daar dan even naar PeterPan deze heeft een image met wel de juiste plugins/addons,
suc6
Nummer10;215506 zei:Yep, volgens mij ben je die dan inderdaad kwijt.
Gezien de regels van het board kan hier dus nu ook niet meer over gepost worden.
Ik raad je aan niet verder te gaan met je plan om er een andere image op te zetten en de boel maar te laten zoals het is of op de wijze van de usb stick en hiermee tuxcom erop te zetten.
kadim_nr1;215508 zei:oke thnxxx. ik zal het zeker niet doen...ik zal het naar de dealer weer wegbrengen zodat hij het oplost.
Nogmaals bedankt![]()
Nummer10;215530 zei:Ik weet niet of je al het programma dreamset hebt maar hiermee kan je vrij simpel de bouquets veranderen. Er zijn ook nog andere programma's weet even niet meer wat de namen ervan zijn.
Suc6