Walbanger + false update

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Ik heb nu al een poosje wallbanger draaien, maar ik krijg steeds het tekentje "Possible false Update".

Zijn dan mijn keys en ppua niet goed of is iets anders aan de hand?

Wie kan mij hier iets over vertellen.

Bedankt

 
dan zijn je keys en ppua bekent en krijg je er dus fake keys op

dus even op zoek naar wat andere :) en danmdraait het weer

groeten

 
je zegt nu wel dat je moet zoeken naar die ppua en mk1 keys.

nu ben ik al een tijdje bezig naar het zoeken van ppua en die keys maar ik kan ze niet vinden.ik heb zo`n beetje +/- 40 sites gevonden maar nergens die ppua en keys maar wel files die allemaal werken heb de meeste uitgeprobeert.en ik ben wezen kijken met edit programma`s maar nergens keys en ppua erin.

dus vraag ik me af of ze wel op het net staan.misschien dat iemand mij die sites even door wil mailen.

 
hallo rienk

Welke keys zijn bekend, de OK of de MK.

Je hebt het over nieuwe zoeken, maar welke?

 
De MK en PPUA zijn bekent bij anaal + en dan sturen ze false update over de MK en PPUA en gaat het beeld op zwart

Meestal komen deze MK van het net uit de bekende files

En deze mk en ppua zijn niet zo makelijk te vinden op het net

En meestal worden die dan ook wel na een tijdje uitgeschakelt

Robbie

 
Er zijn natuurlijk ook wel overduidelijke redenen dat deze niet vrij over het net gaan als dit nl wel zo was zouden ze niet echt lang meegaan,@Pinhead probeer eens je eigen officiele kaartje uit te lezen mischien levert dit ruilmateriaal op voor iemand en heb je zo wisselgeld voor andere combo's

Greetz Geinponem

 
bedankt voor die informatie maar ik heb een dl-20 en een jdm programmer,en met daar gaat het niet mee.dus ga ik volgende week er een aan schaffen waar het wel mee kan.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan