Wallbanger key update gelukt

S

satwalker

HA luitjes

Voor iedereen waar van de kaarten op irdeto zijn uitgevallen voor canal digitaal nl pakket

Wallbanger season en de juiste pmk hexserial en hmk en je sleuteltjes rollen weer over je beeldscherm.

succes
 
Leuk he dat loggen. :biggrin:

Ik had er ook altijd zo'n plezier in, van die kant gezien is het wel leuk dat er weer eens een keyupdate is geweest.
 
ja dit doet mij weer aan oude tijden denken dat loggen

ggggggaaaaaaaffffffffffffffffff
 
Ja inderdaad DADAMAN, maar niet meer met wallbagger...!

:biggrin:

GR Fred.
 
Misschien een beetje brutaal van me om te vragen twillight

Maar waar doe jij het dan mee?????

Ben ook wel in voor nieuwe tools

En dat loggen blijft gewoon leuk werk.
 
Skystar 1 pcsat kaart, Multidec met verschillende proggie's....:biggrin:

Voor C+NL irdeto1 kan je het wel af met het proggie Fenrir, je kunt dan met 255 irdeto kaarten tegelijk loggen!!!

GR Fred.
 
ik had nog steeds mijn (ja niet lachen he)386 laptop onder mijn stereomeubel staan na de laag stof eraf te hebben gehaald voyager opgestart en ja hoor de keys lopen ook daar nog mee binnen.
gelijk weer beeld ook maar dat is niet zo gek de keys stonden al in de keyfile.

nu vraag ik me dus werkelijk af wat dit voor zin heeft gehad zo bereik je dus echt geen kwijtgeraakte klanten want die merken hier gewoon niets van.

gr blokker
 
Met een dreambox kun je ook prima loggen en met een dbox2 nog veel beter;-)
 
Originally posted by blokker1
nu vraag ik me dus werkelijk af wat dit voor zin heeft gehad zo bereik je dus echt geen kwijtgeraakte klanten want die merken hier gewoon niets van.

gr blokker

Nu de meeste mensen met een nepkaartje of emu hadden key 6 en 8 er niet in staan, dus die hebben plots geen beeld meer, en geloof me, dat zijn er heel wat!!!!

Ook komen bepaalde PMK's van de orginele kaarten niet meer voor in de stream, dus deze kaarten krijgen geen update meer, ook deze mensen krijgen zwart beeld...

Ik denk dat zo'n 45% van de "zwartkijkers" inmiddels wel problemen hebben, of hebben gehad met de ontvangst van C+NL.

Wat de volgende stap zal zijn van C+NL weet ik niet, maar we hebben nog zo'n 5 weken...

GR Fred.
 
Had vandaag weer geen beeld meer met de fun die ik maandag schreef, dus weer de oude er weer in en t'is weer in orde.

zouden ze nu om de dag wisselen?????
 
Ik lach me een aap.

Maak dan gewoon een fun met key 02, 04, 06 en08 er in, eens zien hoe lang die dan blijft werken.:biggrin:
 
reken maar de eerste en de laatste keywissel

leuke kwis vraag

Wanneer was het voor canal digitaal de laatste keer dat ze een key update hebben gedaan voor irdeto?

En dan vraag2

Hoe kan het dan dat er zoveel mensen illegaal naar het nederlandse signaal kijken onder de irdeto 1 codering?
 
Weet nix van het verleden van canal+
maar ik heb eens een beetje gesnuffeld,
en ik vond 2 mogelijke stappen die canal+
waarschijnlijk zal doen,

of overschakelen op NDS Videoguard
of " " op Irdeto 2

Dat laatste zou wel prettig zijn, want daar is al het
een en ander van gecrackt/hackt

Helaas kon ik nog geen successen vinden
over het kraken van NDS, behalve een 29jr italiaan
die zijn kaartje gekloond had voor het hele dorp, maar
vervolgens snel is gepakt.

ps: is er iemand die mij kan vertellen of mijn Philips decoder (firm 6072
van lexfiles) ook keys kan autoupdaten zonder kaartje?
Ik kan nu keys invullen in het menu.
 
@Seal het is al lang bekend dat C+ Over gaat naar Irdeto2.
Misschien later ooit eens naar NDS, wie weet.

Maar wat is er dan gekraakt van Irdeto2? Ik heb daar zelf bijv. nog niets over gehoord of gelezen.
 
=> Black Tiger <=

nou, ik heb eens gegoogled, en kwam op
meerdere pagina's die irdeto2 emukeys/smartcardfiles
aanboden.

Weet niet of ik dit mag posten, maar ik heb de volgende pagina
gevonden als leuk voorbeeld voor emu-keys
www.xxxxxx.best.cd (I2 staat heeEelemaal onderaan)
is beetje lang niet meer geupdate, maar goeie pagina
zonder bullshit.
(als iemand pagina's als deze weet, maar dan wel up-to-date, laat het dan ff weten.)

Dus als C+ op irdeto2 gaat, dan zullen er snel genoeg
weer emukeys en smartcardfiles beschikbaar zijn.
(geld in principe voor elke codering natuurlijk)

Groeten.
 
allemaal fake als er 1 gelieft pakket is dat op irdeto2 uitzend en dan ook nog eens met de oudste kaarten dan is het wel het griekse nova pakket van 1200 euro per jaar.

er zijn zelfs geen dure emu kaarten voor te koop.

nee fake is er genoeg maar helaas is irdeto2 nog zo dicht als het maar kan.

gr blokker
 
Ik heb de link ietsje aangepast want nee helaas, links naar keysites mag nog altijd niet, maar het word je ook niet kwalijk genomen omdat je het voorzichtig deed en als reactie op een vraag mijnerzijds.

We zitten in een best grote scene en als ergens irdeto2 gehacked was, zeker op tietenkanalen (mijn grote liefhebberij) denk ik toch dat we dit al geweten hadden of op zijn minst iets over gehoord hadden.

Daarnaast ontstond mijn verwondering ook uit het feit wat blokker1 hier al noemt. Nova/Hellas dat al enkele jaren op irdeto/2 draaien en ook niet gehacked is.

Het daarbij genoemde argument van het niet verkrijgbaar zijn van dure illegale kaarten voor dit pakket is ook erg sterk.

Maar het is toch goed dat je het even aanhaalde, het had immers kunnen zijn dat het wel (deels) gehacked was.
Gezien het weinige gebruik van Irdeto2 en gezien het feit dat Nova ook op NDS/Videoguard draait, zullen waarschijnlijk de hackers zich toch meer toeleggen op het reeds grotendeels gehackte seca2 en verder op Videoguard aangezien dat ook weer leuk is voor de populaire Italiaanse kanalen.

In elk geval bedankt voor de informatie!
 
Nou, als irdeto 2 nog steeds niet gehackt is,
dan word het tijd dat de hackers onder ons
even druk bezig gaan, heb geen zin in zwart beeld
na 1 maart, want ik kan niet eens een echt abbonement
afsluiten omdat ik in duitsland woon.

wat is eigenlijk softcam? ik heb een philips decoder, als softcam iets is wat ik moet hebben, laat me ff weten dan. thnx
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan