WallBanger

gezien de vraag naar een link voor wallbanger 2.02 heb ik een werkende link bij Downloads en Links geplaatst

groetjes

 
Enig idee wat de kleine pictogrammen van walb. rechts onder op de balk (bij de tijd) betekenen.Soms had ik er wel drie.Er was ook een blauw draakje bij?

Ilya

 
dat is van wallbanger net zolas de klok. is hij blauw dan is het prog aan wezig is hij geel lopend dan werkt het programma geminimaliseerd.

 
Ik weet niet of bij jou het probleem opgelost is, maar als je met seca wil loggen, haal dan de voeding er eens af. Dit werkt bij mij goed. Als ik de voeding er aanzet, dan werkt het bij mij ook niet.

Succes,

Een andere Holtenaar

Originally posted by Henkie 1 Loggen met wallbanger in irdeto in een humax 5400 lukt mij wel.Wil ik met seca loggen dan blijft de ontvanger de aston alleen maar initialiseren.Het vreemde is verder dat het met windecrypt wel lukte


tot gisteren.(10-2-2001).Want toen heb ik op de humax de laatste gepatchte software 1.08 erop gezet.Vanaf dat moment werkte windecrypt ook niet meer.Zou het kunnen zijn dat dit een software probleem is.Want ik heb daarnaast ook nog een echostar 3000, hierop is loggen in irdeto en seca met geeneen programma mogelijk.Ik heb het met diverse instellingen en voedingsspanningen geprobeerd maar het werkt niet.Wie zou hier deoplossingen voor weten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan