Wallbanger20

S

Satslope

Na veel keer proberen Wallbanger20 eindelijk uit /upload gekregen. Ziet er leuk uit.

In de begeleidende doc staat dat het over een SA+key de programkeys kan loggen. Dat is niks nieuws. Kan het ook over UA/key00 key01 berekenen?

 
Thanx. Welke emu kan dat? Ik log de string wel met voyager maar die rekent em niet uit (kan ik zelf wel, maar als een emu dat kan is makkelijker)

 
Ik ken geen enkele emu die dit kan, mischien in de toekomst.

 
Ben ook op zoek naar wallbanger, waar heb je die in vredesnaam gevonden?

Ik kan op dit hele board geen downloadsectie vinden. Bij downloads en links staan alleen links!

Zal er wel weer overheen kijken zeker!

Groetn Piet

 
Zwaar bedankt voor de links!

Pieter zocht en heeft gevonden!

Groetn Piet.

 
even terug naar digi satchat. versie 2.02 ophalen als er problemen zijn en de optie just shake it aan vinken in de setting. kan de oplosing zijn!

 
Heb hier v2.02, maar het wil nog niet echt lukken. Heb een Micronik 1200s, en met decrypt werkt alles perfect, maar met WB niet. Weet iemand wat de juiste COM-settings moeten zijn, heb al het een en ander geprobeerd, echter zonder resultaat. Keys zijn goed, daar ligt het niet aan...

 
Naar mijn weten kun je de standaard settings gebruiken.

Wat ook helpt is het in en uitschuiven van je logger.

(anders om dus)

Ik kreeg hem ook niet aan de praat maar nadat ik uit ergernis de logger er uithalde en deze er daarna weer instopte werd ie wakker en kreeg ik eindelijk data op mijn scherm.

Overigens hanteer ik deze metode sindsdien.

Als je een betere oplossing hebt gevonden houd ik mij aanbevolen.

 
Met windecrypt kun jeje ontvanger even uit en weer aanzetten voor de reset maar bij WB vertikt ie het.

Tenminste op mijn expirimenteer en logkastje, een pioneer dbr200-nl.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan