Wallbanger3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

episat

Ik heb Wallbanger3.0 uitgeprobeerd maar heb nog geen key's binnengekregen.

Is het de bedoeling dat de tuner bij b.v. canal+, op canal1 of 2 staat en op bepaalde tijden van de maand of maakt dat niet uit.

Is het voldoende om alleen de keys erin te zetten of moeten ook de PPUA's ingevuld worden.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Greetings episat

 
Je zult toch ook de ppua en de mk01 moeten invullen, anders krijg je geen key oc od oe update binnen.

 
als ik het goed lees geef je zelf al het antwoord op je vraag moet ik de PPUA in vullen en de 01 ja anders werkt het nooit!!!!!!!

G.R Pecari

 
Mischien een domme vraag,

Maar als ik naar de beroemde pic's kijk, dan zie ik daar

in de vers-van-het-net staat ook nooit een PPUA en MK01 in staan.

Zodra je ze gebruikt komt er plots wel een PPUA (soms) voor de providers erbij.

Waarom zou WB dan niet met een 0c,0d,0e key vervolgens verse keys kunnen ontvangen zoals dat ook met de au kaartjes gebeurt ?

Of maak ik hier nu een grote denk fout bij gebrek aan .....

WebSel

 
Als er in de epromfile (niet in de pic file!) geen PPUA en MK01 staat komen er dus ook nooit vanzelf nieuwe codes op te staan. Dat betekent dat de kaart dus ook niet autoupdate is. De bekende filemakers geven nooit hun PPUA en MK01 via een file weg, want dan werkt hij binnen de kortste keren ook niet meer. Ik heb nog nooit gezien dat er na het gebruik van zo'n file zonder PPUA, later een PPUA erbij is gekomen...

Wat ik met je eens ben, is dat als je een geldige PPUA en MK01 hebt, het een beetje onlogisch is om te willen loggen, want je krijgt dan toch automatisch de juiste keys binnen om ook de volgende maand te kunnen kijken. Bovendien als je dan daarna graag de operational keys wilt zien, kun je ze bijvoorbeeld met een atmel kaart ook nog uitlezen. Daar heb je dus geen logger voor nodig.

Loggen doe je volgens mij dan ook niet voor het verkrijgen van keys, maar meer om inzicht te krijgen in het systeem en wat er allemaal op je kaartje afgevuurd wordt. Zo krijg je dus meer ideeën om werkende cloontjes te maken enzovoorts.

 
En het is natuurlijk een manier om te kijken of je 01/papoea werkt.

 
Ik begrijp niet dat dit forum gewoon open is. Er staan hier best spannende dingen te lezen. En er worden spannende vragen gesteld waardoor je in je enthousiasme gevoelige antwoorden zou willen geven (gisteren heb ik hier al in gezondigd, en gelukkig is de thread compleet verwijderd)

Dit terzijde, WB3.1 is vanaf vandaag te vinden bij Rampo!

 
Je hebt gelijk Marciemarc.

We gooien dit in de mod-groep!

Ondertussen sluit ik de topic ff.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan