Wanneer begint stream in mediaguard?

V

vl32

Ik meende een tijdje geleden gelezen te hebben dat de 2 italianen (d+/stream) miv 1 april met een decoder te ontvangen en te abonneren zouden zijn..

op de site van d+ staat ook dat ze per 31 mrt zouden stoppen met de irdetocodering.stream zou in SecaMediaguard uit gaan zenden..

maar heb hier nog niets meer van vernomen>.

Doet stream al aan Seca of wanneer gaan ze dat wel doen?

 
Denkelijk zullen die pas overschakelen als Telepiu irdeto daadwerkelijk uitschakeld.

Voor zover de berichten in een groot satellietblad zou dat "eind april" zijn, waarschijnlijk zal dan dus ook stream pas hun irdeto uitschakelen en seca activeren.

 
Ik hoorde van een italiaans vriendje van me

dat Telepiu voorlopig ook irdeto nog zou moeten

gebruiken(werd volgens hem op het laatst bekend)

Ik heb dit niet kunnen checken dus ik weet niet of het

zo is.Had te maken met de vele Irdeto boxen die nog

bij mensen stonden.

gr Gideon

 
Vandaag ontvang ik nog altijd Tele + in Irdeto. Ik denk dat die vriend van je gelijk heeft en dat voorlopig Irdeto nog niet zal uitgeschakeld worden. Stream zal dan ook nog niet overschakelen op Mediaguard. Maar daar mis je niet veel mee. Bijna nooit een film in originele versie (zelfs hun Discovery kanaal is enkel in het Italiaans) en hun aanvullende kanalen stellen niet echt veel voor.

 
Groot gelijk, stream is niet zo'n best pakket. Maar zwart beeld is toch nog verschrikkelijker, niet?

Zelfs de X-kanalen zijn beroerd, superzware compressie, bijna internet beeldkwaliteit!

Greetz,

Marciemarc

 
Wat dacht je van de radiozenders?

mc01 t/ mc 40. Dit is juiste het intressantste van Stream.

Dirk

 
Dat klopt. De muziekkanalen zijn inderdaad het enigste plusplunt aan stream en misschien ook TVL, het enigste kanaal dat tv programma's in originele versie uitzendt, zelfs met ondertitels in dezelfde taal. Dit om de taal te leren. Af en toe interessante programma's.

Dit is de url: http://www.stream.it/servizi/tvguide/Default.asp?F=1&

Trouwens vanaf maandag kan je bij Stream kijken naar THE GLADIATOR maar dan wel in het Italiaans.

 
Ter info:

'While the news that Tele+ will not abandon the Irdeto this month, but from the june month only circulates, to all the subscribers to Tele+ with Irdeto receivers has arrived in these days one letter contemente one promotion in order to pass to the valid Seca until to the 30/04/2001. The offer comprises 20 shows of Theater box, the pay for view in homage, of the value of 600,000 L. to use within 31 Agosto 2001, the free chartering of the receiver for the first year, canone of free activation and the no security. The large new development is in the possibility to acquire a Gold Box to the special price of L. 299.000 anzichè L. 699.000, with a reduction in price very L. 400.000 giving back the digital receiver Irdeto to an Authorized Center. In this way the possibility " to rottamare " just the receiver not only extends to all the Irdeto subscribers and to the possessory ones of decoder Nokia, for which " used Withdrawal Irdeto " continues the Nokia offer'.

 
Originally posted by Derek (...)Trouwens vanaf maandag kan je bij Stream kijken naar THE GLADIATOR maar dan wel in het Italiaans.


En dat is ook al geen voordeel natuurlijk. The gladiator (ook op z'n Italiaans is trouwens al zeker een maand te zien (ik weet niet of dat ook Stream was) en komt als ik me goed herinner volgende maand op CanalPlus

 
vanaf 12 augustus is t+ en str**m via 1 decoder en een!!!!

kaart te zien .De abonees hoeven dan alleen een belletje plegen en hij(de decoder) verandert van seca naar nds!!

of anders om(klinkt bekent via een modulle meerdere systemen bekijken)dus via een puls kunnen ze veranderen.

 
zou echt een hele beste zijn..via je seca cam naar nds codering(BBC!!! kijken)

 
Ja, en canalplus nl gaat dat ook doen met de Pacejes 500, even een belletje en je hebt SECA. Leuk verhaal, beetje hoog indianen gehalte eigenlijk ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan