Wanneer houd dit op??????

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Sorry maar ik heb een vraag wanneer houd dit gezeur op????We zijn allemaal volwassen we weten dondersgoed wat er kan gebeuren als de Nederlandes wetgever ingrijpt.

Staan we allemaal met geld klaar om de eventuele boete cq. veroordeling te betalen of zijn we niet zo'n eenheid zoals een paar dagen geleden. Toen hier alles nog kon en mocht.

Ik vind het echt zielig dat er nu zulke postings ontstaan maar er is er nog geen een geweest die DUCKTEAM steun en een eventuele helpende hand toereikt.

Zitten hier nu de zogenaamde hobbyisten of een stel oude wijven die gewoon uit verveling dit soort ongein moeten plaatsen omdat er een aantal mensen zijn die dit board hebben opgericht nu misschien in een gevaar zone komen.

Zo moets het ff kwijt en wens DUCKTEAM en JACK en alle andere mensen heel veel sterkte toe die zich voor dit board hebben ingezet, en als ik ergens mee kan helpen wil ik dit graag voor jullie doen.

Pikkie

Oja ik ben er niet opgetrapt

Je hebt gelijk, ik kan daar niets aan toevoegen/wijzigen :o

Hoi Pikkie,, kan je geen PM meer sturen hij is vol :(

vreemd is helemaal leeg storing ofzo stuur ?????

pikkie ik sluit me er bij aan, duck of jack, hulp nodig laat maar weten als ik iets kan doen.

Fenzo.

PM deed het een keer nu weer niet,, hebbie ook sent en tracking geleegd,, lees je email maar effe,, heb je daar wat gestuurd.

Originally posted by pikkie
Sorry maar ik heb een vraag wanneer houd dit gezeur op????We zijn allemaal volwassen we weten dondersgoed wat er kan gebeuren als de Nederlandes wetgever ingrijpt.

Staan we allemaal met geld klaar om de eventuele boete cq. veroordeling te betalen of zijn we niet zo'n eenheid zoals een paar dagen geleden. Toen hier alles nog kon en mocht.

Ik vind het echt zielig dat er nu zulke postings ontstaan maar er is er nog geen een geweest die DUCKTEAM steun en een eventuele helpende hand toereikt.

Zitten hier nu de zogenaamde hobbyisten of een stel oude wijven die gewoon uit verveling dit soort ongein moeten plaatsen omdat er een aantal mensen zijn die dit board hebben opgericht nu misschien in een gevaar zone komen.

Zo moets het ff kwijt en wens DUCKTEAM en JACK en alle andere mensen heel veel sterkte toe die zich voor dit board hebben ingezet, en als ik ergens mee kan helpen wil ik dit graag voor jullie doen.

Pikkie

Oja ik ben er niet opgetrapt

Toch even het hele bericht van jou er bij.

Dat het gezeur moest ophouden heb ik al eerder vermeld dus is ook niet gek dat ik het daar 100% mee eens ben.

Dat het duck form op het randje staat blijkt wel uit de reacties en acties die zijn ondernomen de laatste dagen. Maar het is nog geen verloren zaak.

In een andere posting heb ik het duckteam ook verdedigd tegen dit soort berichten, die jongens doen hun best maar de rotzooi bleef komen.

UItkomst is en je ziet het nog steeds dat hier aantal kiddies zitten die nog een keer volwassen moeten worden, het zal erg onaangenaam zijn dit te lezen en zeker als men zich aangesproken voelt, maar de realiteit daar kan je niet om heen en de rest sloopt je als je altijd onzin verkondigd en je krijgt je leven lang geen aandacht meer omdat je toch niks zinnigs inbrengt.

Dus Pikkie beste jongen het gaat wel weer goed komen als men tot bezinning komt, want iemand die liegt of onzin verteld komt zichzelf zeker tegen en zal de gevolgen van zijn daden met zich mee slepen, in het ergste geval zijn hele leven.

Dat de regels veranderd zijn en hoop postings zijn verwijderd is logishe reactie van het duckteam, ik staat daar dan ook 100% achter. Het word tijd voor een verse start denk ik.

Ik denk dat het EendenTeam ook niet zomaar 90% van de posting heeft verwijderd.

Grootendeels om zichzelf te beschermen, maar ook om de USERS te beschermen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denk hier maar eens goed overna, en geef dan nog maar eens commentaar....

Gr Fred.

Originally posted by twilight
Ik denk dat het EendenTeam ook niet zomaar 90% van de posting heeft verwijderd.

Grootendeels om zichzelf te beschermen, maar ook om de USERS te beschermen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denk hier maar eens goed overna, en geef dan nog maar eens commentaar....

Gr Fred.

Fred ? Heb je laatste tijd alle postings gezien ? Is het je dan niet opgevallen dat sommige veels te overtuigend mensen in de maling hebben genomen en dat daar ook wel eens iemand tussen kan zitten van hogere instanties. Dat heeft gevolgen hoor.

Die postings weghalen zijn wel 100% eigenbelang want het is wel het duckteam wat de shit over zich krijgt. Iedere user zijn adres achterhalen is geen doen dus krijgt de host de ellende en dat is in dit geval het duck form en team want die hebben een open msg board en logish adres zo te achter halen via provider.

Dus lang nadenken is niet nodig, weg met die berichten en houd het board alive. De bescherming van de user volgt natuurlijk auto op deze manier maar staat beslist niet als top prioriteit voor een open msg board.

Ben het helemaal met de bovenstaande postings eens .
heb helaas zelf niet zoveel kennis over het hele sattelietgebeuren in huis, maar heb hier in de korte tijd dat ik dit board gebruik eigenlijk een hele hoop geleerd en altijd positieve reakties gekregen op mijn vragen , intussen heb ik
dank zij de mensen op dit board de eerste beginselen onder de knie gekregen en ben op weg om steeds meer mogelijkheden in deze mooie hobby te vinden.
ik hoop dat dit board nog lang blijft bestaan , en dat de sfeer zo blijft als het voorheen was.

Groeten mensen Keep the duck flying!

Ik dacht dat het al verklaard was in het Informatieforum maar kan me vergissen.

De reden is dus dat er een hoop postings waren waarvan juridisch gezegd zou kunnen worden dat ze illegale informatie bevatten.
Zeker weet ik het niet meer maar er waren in elk geval al meer dan 16.000 postings die je dan handmatig zou moeten gaan nakijken, posting voor posting, dat lukt gewoon niet.

Daarom heeft Duck besloten dan maar alles weg te halen ouder dan 1 september. Jammer genoeg gaat dan ook de waardevolle informatie verloren, maar je moet een keuze maken en nakijken was geen optie.
Als je dan de datum pakt van 1 september, dan had Duck dus nog de controle te doen van 1 t/m 21 september (want op de 21e zijn die postings gewist).
Nou, op die 20 of 21 dagen zijn er nog altijd honderden (of een paar duizend) postings na te kijken en is vreselijk veel werk als je al bekijkt dat ik alleen er nog over de 200 over heb gehouden na de wis aktie en iemand anders zit aan 197 zoiets en zo zijn er meer.
Daar hebben zich dus een paar mensen de hele nacht mee bezig gehouden en dan bedoel ik echt een hele nacht continue, maar het was tenminste nog wel doenbaar.

Nu is het alleen nog zaak de boel weer een beetje op te bouwen en weer de waardevolle informatie die geen juridische problemen opleveren er weer op te zetten en dat komt vanzelf met de vragen en antwoorden weer terug.

Duck zal zeker erg happy zijn met de steun en het begrip die jullie hier geven in jullie berichten.

@BT en of duckteam

zijn die postings ook echt gewist??
of zijn ze nog ergens opgeslagen???

in dit geval hoop ik gewist

Ik zal er heel eerlijk over zijn want ik wil jullie niet voorliegen.

Er is op -dit- moment nog een backup van het gehele board zoals het was voordat de postings gewist werden.

Deze is echter -niet- op de server terug te vinden, en is heel veilig weggeborgen waar echt niemand erbij kan en al helemaal geen personen die dit juridisch zouden kunnen opeisen.

Het zal echter niet lang duren, dan gaat ook die ene backup fietsen (wordt dus verwijdert) en dan blijft alleen nog de nieuwe backup over die zopas gemaakt is.

Wel is het zo dat er regelmatig backups gemaakt worden van het board om niet te veel informatie te verliezen mocht er iets mis gaan met server of HD ofzo. Dat is bij elk board gebruikelijk (althans elk board met een beetje verstand).
Dus een backup zal er altijd zijn, oude backups worden met regelmaat verwijdert, zo ook dus die ene die er nu nog is waar de oude postings nog in staan.

kan je die backup niet bij het nationaal archief deponeren?de inhoud is wetenschappelijk-erfgoed.

:)

grt
dash

Hahaha, ja goed idee.:)
In principe is dat mogelijk. Het is zo dat er altijd 2 backups zijn, de huidige en de vorige. Dat voor het geval er iets mis mocht gaan en als ook de huidige backup verloren mocht gaan is er altijd nog een tweede backup.

Over het algemeen wordt de oudste backup gewist zo gauw de nieuwe weer gemaakt is.

Maar dat van dat wetenschappelijk erfgoed vind ik wel een hele goeie, ik zal eens aan het Museum voor Informatica vragen of ze interesse hebben.:biggrin:

dat zou een bak zijn...........
dan kan c+ tegen de landsadvocaat procederen

grt
dash

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan