wat ben ik nodig om een nieuwe settings lijst erin te zetten

M

makkys

morge ik sinds gisteren een dream nu had ik een paar vraagjes :
welk programma ben ik nodig om een settings lijst er in te drukken .en gaarne hoe moet ik het doen .bvd

Kijk eens op hackweb, daar heb ik allerlei settingslijsten staan.
De editor en uitleg daarover vind je er ook.

Groeten, Joske

gewoon dreamupdate gebruiken is v???l makkelijker
en dan heb je ook de keuze uit verschillende settings

wel moet je dan de erotiek bouqet ff editten want die is niet compleet

Ik gebruik gewoon de dreamboxedit settings editor om settings erin te laden, staat op dreambox.sjerom.com en die is fijn.
Kun je zelf ook een beetje met paketten schuiven zodat je ze in je eigen volgorde hebt staan.
Daarna uploaden via de ftp funktie van die editor en je kunt zelfs de settingslijst op de dream weer reloaden van daaruit of van daaruit de dream rebooten want een van beiden is nodig na het erin plaatsen van een nieuwe lijst.

Ook leuk in dreamboxedit is de mogelijkheid om een satcodx-lijst te importeren. Je kunt naar de site gaan van satcodx en daar, wanneer je dat wilt, de data van de door jou gewenste satellieten downloaden.

Er is zelfs een programma dat heet (in het Nederlands vertaald) de "Wereld der Satelieten", waarmee je op je PC aan de hand van je geografische positie (latitude en longitude), de grootte van je schotel, de pakketen (radio, tv, en/of data) en natuurlijk de satellieten die voor jou beschikbaar zijn (die zoekt het programma voor je) een satcodx-bestand kunt laten maken. Vervolgens dreamboxedit opstarten dat satcodx-bestand importeren, vergelijken (met je huidige settinglijst) en aanvinken en je bent altijd up to date.

Suk6 met het laden van je settings.

Welke erotiekzenders mis je in welke settingslijst peppi?

Groeten, Joske

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan