wat blijft het stil met de humax 5400z software

F

format c:

Hallo.
Vraagje,,,,,,wat blijft het stil met het aanbod over software van de humax5400.
de laatste is toch die van de 3.2nl versie. juli 2003.
zal er binnenkort (dit jaar )nog een mooiere versie uitkomen?
voor de humax5400z.
of is de humax al weer ouderwets.!!!
ik heb het geld niet op mijn rug groeien,om nu bv al weer een dreambox of een suppersnelle zapper te kunnen kopen.
dus ik hoop dat er nog een mooie software aan zal gaan komen voor al die humax5400 fans.
ik hoop dat iemand hier wat info over kan geven.
wat staat ons nog te wachten in 2004.

groetjes,Marc.

ik heb ook niet het geld op mijn rug groeien maar beetje bij beetje spaar ik om telkens iets te vernieuwen of te veranderen
zo kan ik toch mijn hobby blijven doen

gr tendoryu

De 3.2 versie is van 13-12-2003, nog maar een maand geleden heeft Planet Hemp deze public gemaakt.

Waarom is de humax volgens jou ouderwets ?, hij zapt voor mij snel genoeg en met een andere doos kun je ook niet (veel) meer ontvangen.

Voor verbetering van de firmware moet je bij humax zijn, en daar verwacht ik niets meer van. En een andere patch dan die van Planet Hemp (TOH team) ben ik nog niet tegengekomen. Als er volgens jou nog iets te verbeteren valt aan de huidige patch kan je het op het TOH forum vragen:

http://tuxonhumax.berlios.de/board/

Originally posted by jopie
Waarom is de humax volgens jou ouderwets ?, hij zapt voor mij snel genoeg en met een andere doos kun je ook niet (veel) meer ontvangen.

Nooit van een Dreambox gehoord Jopie???????

Ow een dreambox is een humax 5400 z met linux..................?

Rolo

het is nog maar net uit ouderwets humax 5400 z komop wees blij dat je er een hebt gouden dozen makelijk je kan nog steeds mee kijken als je het goed doet ook nog zelfs op tv.

Originally posted by Rolo
Ow een dreambox is een humax 5400 z met linux..................?

Rolo

Whoehahahah, dat verteld mij een buitenlandse meneer laatst ook aan de balie.

Ik zeg hoe kom je daar nou bij...

Is echt zo, zei die, 'alleen een ander kasje eromheen, verder helemaal zelfde'

Na wat pogingen om hem op andere gedachten te brengen, ben ik er maar mee gestopt, die man kun je dus niet wijzer maken!

Maar leuk om te horen dat de verhalen hier ook al te ronde gaan...hehehehe

GR Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan