Wat doe ik verkeerd ????

S

seymour

Na veel 5-en en 6-en heb ik eindelijk zelf maar een identify-programmer met gold 1.40 aangeschaft om van alle gezeur af te zijn. In combinatie met mijn Strong 8000 moet dat lukken (zou je denken).

Goede raad van dit forum opgepikt en zelf aan het programmeren geslagen (eerst Eeprom, daarna PIC) op mijn SMD-kaart. Alles is nu volgens de tuner ge-updated en werkt beeldtechnisch gezien perfect, alleen.......ik krijg geen geluid !!!! Wat doe ik verkeerd ? Heeft iemand een idee ?

Alvast bedankt.

Seymour

 
Das een moeilijke!

Eigenlijk kan dat niet, maar daar heb je niks aan natuurlijk. Ik heb soms na het inschakelen ook een tijdje geen geluid, maar dat duurt nooit zo lang, komt vanzelf opzetten. Je weet dat je met de pijltjetoetsen op de AB het geluid ook kunt regelen neem ik aan? En staan de talen en zo in het menu wel goed?

Eigenlijk weet ik het ook niet, wat heb je allemaal geprobeerd? Heb je de gebruiksaanwijzing er al bij?

Groetn Piet.

 
volumeknop van je tv al geprobeerd?

 
doet dit probleempje zich ook voor met de originele kaart zo ja zou ik de kanalen opnieuw laten inlezen ,het kan zijn dat er wat pids ed verkeerd staan.Verder lijkt het mij zowieso een tuner probleempje en niet de kaart.

succes Geinponem en ach het houdt je van de straat

 
Klinkt ouwbollig, maar zit je scart er wel goed in?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan