Wat drijft jullie om dagelijks even hier te lezen...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.200
Waarderingsscore
584
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Dat is iets waar ik toch wel eens nieuwsgierig naar ben?

Ik denk dat ikzelf erg vaak inlog hier op het forum, en zie dan ook meerdere keren per dag een flink aantal trouwe leden dagelijks even inloggen, en alle laatste postings eventjes doorlezen, en waar nodig een reply wegzetten, of iemand helpen.

Ikzelf vindt dit erg fijn dat er toch een "trouwe club" is waar je van weet dat ze dagelijks eventjes binnen wippen hier! :thumpsup:

Je moet dit maar over hebben voor een ander, en dat is juist wat ik op prijs stel!

Maar dus om de bovenstaande vraag nog eens te herhalen:

Wat drijft jou/jullie om dagelijks hier even te lezen, en te posten?
 
Je zegt het al, mensen helpen en even snuffelen in de nieuwe post (misschien heb jij nog wat lekkers gepost) :jow::jow::jow:

;)
Nr.10
 
Ja waarom doe ik het.
Ik denk dat ik nog steeds aan het leren ben, soms kan i andere helpen, door kennis die ik heb of hier vergaard heb.

Verder ben ik benieuwd welke smut onze Freggel nu weer gevonden heeft.

Groetjes Bert.
 
Stja waarom doe je het,, denk voor mij omdat dit het allereerste board was waar ik kwam toen ik met het sat gebeuren begon :)

Dus denk dat ik gewoon bij de software behoor en dus gewoon elke dag wel een paar keer kijk naar de nieuwe postings en waar ik ken tracht ik mensen ook te helpen.

En uiteraard ben ik hier ook heel vaak geholpen eerst op sat gebied maar later met de binaries en branden daarvan.

En uiteraard altijd kijken of er nog wat te downen is op muziek gebied want dat is toch wel mijn 2e hobby na het sat gebeuren.
 
Eigenlijk kan ik me wel bij het voorgaande aansluiten.
Ik ben niet meer zo actief als voorheen. Dat heeft verschillende redenen, voornamelijk door het hebben van een eigen bedrijf, in combinatie met een drukke baan, en daarbij ben ik bezig om nog een bedrijfje op te zetten, kortom, gewoon geen tijd. Een en ander neemt wel mee dat ik regelmatig mijn mail moet checken, en dan vaak even inlog bij Duckfiles om op de hoogte te blijven.

Een andere reden dat ik niet zo actief meer ben is toch wel CS, daar gaat de hobby een beetje van dood..........

Maarrrrrrrrrr, ik wil toch altijd ff zien wat er gaande is, en natuurlijk wil ik geen tieten missen!!
 
we moeten toch een beetje op de hoogte blijven alleen volgende week kan ik een paar weken niet of ze moeten op de afdeeling internet aansluiting hebben want ik moet ongeveer een week in het ziekenhuis apk keuring is nu een jaar na harttransplantatie willen nu even kijken of alles goed is maar als er aansluiting is zie je me vanzelf onlaine
gr frans
 
Fijn dat je toch nog regelmatig hier komt kijken, ook al gaat het al een tijd niet goed met je hart!

Joh veel beterschap, en succes met de komende tijd weer in het ziekenhuis!

Ook aan de rest natuurlijk die nu een reply heeft gegeven. Toppie!!!
 
nee freggel het gaat heel goed maar dit is gewoon jaarlijkse controle die komt ieder jaar terug ik neem mijn laptop mee en als er een aansluiting is dan zie je mijn wel verschijnen ze hebben me echt prima opgelapt in nederland zegde ze sorie we kunnen niets meer voor je doen maar in antwerpen kunnen ze echt alles en trouwens je kunt het spreek woord toch onkruit moet je verbranden
gr frans
 
Eigenlijk interesse in satelietontvangers.
Ik weet niet eens meer hoe lang ik al bij Duck kijk maar zeker vanaf
de hoogtij-dagen in het Irdeto tijdperk. (Nokia 9500 + Ulli)
Ben daar eigenlijk blijven hangen c.q. afgehaakt maar gelet op de
items over de Dreamboxen ben ik begonnen me te verdiepen in
Linux met als volgende stap een Dreambox aanschaffen.
Nu nog onvoldoende inzicht/kennis om een gefundeerde keuze te maken.

Alle andere onderwerpen pak ik gewoon mee en de laatste tijd erg veel
meer door het muziekgebeuren. ?Echt geweldig?.
Ben effe vergeten wiens schuld dat is. ???????????

En ik eet graag Peking-Eend, heb tijden gedacht dat je via het Duck-Board
recepten kon downloaden om Peking-Eend te bereiden. HAHAHAHA.

Gewoon lekker zo doorgaan.

Multispeed
 
Tja... wat drijft me... eigenlijk niet de interesse in satellietontvangers op zich, maar wel de mogelijkheden, de techniek etc. en nog het meest de drijfveer die ik (net als met computers) heb om over dingen die me interesseren te leren maar nog meer om die kennis ook door te geven aan de mensen die dat ook graag willen, maar er iets meer moeite mee hebben om het te begrijpen.

Sommigen vragen zich wel eens af "BT heeft toch zijn eigen board, wat doet ie dan hier?".
Hulpvaardigheid is het woord. Duck vond ik soms interessant dus was er al wel te vinden maar ben bijgesprongen om te helpen met veiligheidsissues. Sindsdien zijn het echt vaste bezoeken geworden, zelfs op dagelijkse basis.
Men ziet het niet, maar er is -nog- een satellietforum waar ik op de achtergrond nog een beetje zorg voor updates en help met accountproblemen.
Daarnaast nog moderator op een niet-officieel forum van een internet provider en actief als user op een computerforum.
Allemaal om dezelfde reden en dezelfde drijfkracht, leren en vooral anderen helpen en proberen dingen op meer eenvoudige wijze uit te leggen indien mogelijk, zodat het ook voor zoveel mogelijk mensen begrijpelijk is.

En da's gewoon enorm leuk om te doen, daarnaast leer ik er zelf ook nog vaak van... twee vliegen in 1 klap, wat wil je nog meer? :)
Het is voor mij gewoon een verslaving geworden.
 
Ik ben een hele tijd terug member geworden vanwege de aanschaf van een sateliet ontvanger en ik helemaal nix wist van de schotel. Via een toenmalige collega ben ik hier terecht gekomen. Toen een hele tijd niet aktief geweest vanwege mijn werken en wonen in het buitenland en sinds 1 jaar weer een beetje aan het pielen met een humax en nu met een Dream.

Beroepsmatig doe ik een en ander met netwerken en daar gaat het hier ook nogal eens over

Verder heb ik nog enkele hobby's waarvan muziek er 1 is en die deel ik graag met anderen, vandaar dat ik hier met enige regelmaat verschijn.


Groet Roberto
 
Waarom ik hier kom , om de eenvoudige reden je hebt geen woordenboek nodig om alles te lezen , niet dat ik geen andere talen kan lezen ofzo maar ik ben ook een beetje lui van aard , maar ook voor de hobby natuurlijk

En......... er staan een paar mooie links naar prachtige foto's lol :biggrin:
 
Eigenlijk niets, moet er echt aan denken, daarom ben ik er soms ook weken niet.
 
wat tracht deze man nog in te brengen?You have been banned by the administrator,zijn reactie op positieve kritiek,heeft er misschien nog iemand deze ervaring? Garoetjes Ronald.
 
Ik ben even voor je gaan kijken, maar hoe kom je hierbij? Josje01 heeft helemaal geen ban op dit forum, hij staat gewoon als geregistreerd lid in de database. Misschien heeft hij een aantal keer het verkeerde wachtwoord ingevoerd ofzo? Want dan krijg je automatisch voor 15 minuten een ban en word daarna automatisch weer opgeheven.
 
Ik kijk al lang via de schotel, maar wil nu een Dreambox aan schaffen
dus probeer ik hier de nodige informatie en kennis op te doen
maar het valt niet mee, ik moet nog veel leren en ik probeer ook te achterhalen wat er soms bedoeld wordt,voor mij is het allemaal nieuw.
Ook moet ik vaak lachen om de reacties die er komen op een vraag
kortom gezellig om regelmatig effen te lezen
Ga zo door boys
Groet Nollie

Eens gaat het bij iedereen op zwart, al hoop ik dat het nog lang zal duren!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan