Wat een **!$%#** bij Canal Digitaal

Dat is waarom het ook steeds beter gaat met de kabel.
Niet alleen kabel smartcards zijn minstens 3x zo goedkoop, maar er zijn ook nog eens geen activatiekosten en je krijgt het volledige pakket er op wat je op je eerste kaart ook hebt.
 
als cdnl zo door gaat gaan ze binnen een paar jaar failliet,de andere partijen ruiken hun kans op deze manier
 
CDS zal volgens mij nooit failliet gaan ze zijn namelijk eigendom van een Amerikaanse investeringsmaatschappij die nog zo'n tweehonderd bedrijven heeft waaronder bijvoorbeeld ook Digiturk.
Maar ook bij Digiturk doen ze iets tegen kaartsharen dus misschien komt de opdracht wel uit Amerika.
Wel zou het kunnen zijn dat er in Nederland niets meer te verdienen is en dan zullen ze het bedrijf proberen te verkopen of er mee stoppen maar failliet zal volgens mij niet gebeuren.
 
Naar nu bekend is geworden blijkt cardsharing ook de reden te zijn dat op extra kaarten maximaal tot het familiepakket gegaan wordt en niet meer tot het Entertainmentpakket.

Verder heb ik van horen/zeggen dat op de extra kaarten de sid limiet van 2 wordt aangehouden en deze geen update zouden krijgen naar 4 zoals bij de gewone kaarten. Het is me niet bekend of deze laatste informatie juist is, maar het zou me niet verbazen.
 
Hoi BT,ik zelf heb 2 x familiepakket en heb op allebei een sid limiet van 4 .

Gr Jaap
 
Ah dus het verhaal met de extra kaarten is dan niet juist.
Dan zal betreffende zijn kaarten moeten proberen op een andere ontvanger eens te updaten, zal het hem doorgeven.
Bedankt voor het mededelingen van je ervaring!
 
Ik heb tussen de coulissen gehoord dat canal digitaal de sidlimit naar 2 wil terugbrengen...
Dus dat betekent dat alle mooie boxen waarmee je 8 kanalen tegelijk mee kunt opnemen, definitief waardeloos zijn geworden.
 
Black Tiger;221165 zei:
Ah dus het verhaal met de extra kaarten is dan niet juist.
Die conclusie zouden wij (nog) niet trekken. Jaap22 geeft wel aan dat hij 2x kaarten heeft met zelfde pakket (waarschijnlijk 1x een 2e smartkaart) en dat hij 4 SIDs per kaart heeft. Edoch dan kan het best zo zijn dat er alleen nog maar updates worden verstuurd met max. 2 SIDs. Jaap22 heeft dan kennelijk voor die verlaging van SIDs zijn 2e kaart geupdate.
Met andere woorden misschien is het wel zo dat degenen die nu hun 2e en 3e kaarten updaten vastzitten aan max. 2 SIDs.

Dus misschien is per datum x wel de SID limiet voor 2e en 3e kaarten op 2 gezet en heeft iedereen die v??r datum x zijn extra kaarten heeft geupdate er nog 4 SIDs per 2e of 2e smartkaart.
 
Dr.Z;221311 zei:
Ik heb tussen de coulissen gehoord dat canal digitaal de sidlimit naar 2 wil terugbrengen...
Dan zullen de payservers een kleine aanpassing moeten doen. Die illegale commerciele payservers wordt het dan wel iets moeilijker gemaakt maar ze zullen helaas steeds blijven bestaan. De gewone klant is dan wederom de dupe. Wellicht wordt er dan wel inzake seca3 meer "publiek" gemaakt.
 
Ik denk dat die commerciele servers geel last hebben van die beperkingen.... die gaan daar gewoon op een of andere manier "omheen"....
 
Ik denk dat het allemaal wat moeilijker zal gaan dan dat je schrijft. Dan zou iedereen er toch omheen gaan, denk ik dan.
 
Hij heeft gelijk er is een workaround en een kennis van mij heeft dat met eigen ogen gezien dus HET KAN! Ze gebruiken een oude cam welke maar 1 zender tegelijk kan decoderen "cachen" dat op de ??n of andere manier en vervolgens verdeeld Cccam of Oscam het weer als gebruikelijk. Ik probeer er al een paar weken achter te komen hoe ze het precies doen, maar tot nu toe zijn ze niet echt loslippig (logisch want dan worden ze weer overbodig en kunnen ze fluiten naar de euri).
 
Je kunt cachen wat je wil maar cache werkt hoogstens voor 10 sec en niet langer. Er is geen mogelijkheid om uit een kaartje met 4 sids meer dan 4 sids te persen of je moet de kaart bewerken. Daar kan geen softcam tegen helpen....
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan