wat is dit voor een site

J

japio

Dit is niet meer de Duck van vroeger,ik heb gehoord van mijn broer zijn zwagers zuster dat dit een POLITIE site is waar gegevens worden verzameld om later hobbyisten als wij allemaal aan te pakken middels verkregen surf gedrag en ip adressen.U allen bent gewaarschuwd Groetjes van Japio ut grunn.Ik kom hier niet weer doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hoef ook niet meer hoor :)

En wat dan nog?

wat kunnen ze nu alleen met een IP adres doen?

Houden ze ook soms in de gaten wie er op p*rn* site komt om je dan te verlinken bij je vrouw, ga lekker slapen

Robfra

Daaaaaaaagggggggggg groningen ze kunnen daar echt geen nederlands he rood wit blauw ik hou van jou....

Effe serieus.

Was er vroeger niet een Japio bij Pipo de Clown ?
Nee ff geen gein ... ik weet het niet meer .
Wat een humor ... hahahahahahah

Cya ...

Geachte Japio.
Op uw verzoek hebben we uw email adres waarmee u geregistreerd hebt en uw ip adres bij elkaar gezet en naar justitie gestuurd.:biggrin:

Wij hopen dat wij daarmee voldoende aan uw verzoek tegemoet gekomen zijn.

Met vriendelijke groet,

Ik.:)

he pikkie je begint wel heel algemeen te oordelen of zijn ze in het zuiden en westen nu al vergeten hoe in 1944 de bloembollen proefden.tja als je niet anders weet dat alles in blik zit en daar gebruikt van maakt heeft dat nadeligge gevolgen voor ontwikkeling. dats jammer.

moi.

Pfffff da's meer dan 50 jaar geleden, en in het zuiden aten ze toen al weer kool. Hongerwinter 1944 was voor het zuiden niet van toepassing (hemel zij geprezen).

niet zeiken over bloembollen want die zijn toch niet te vreten
we wileen allen weer beeldop de tv

Originally posted by japio
Dit is niet meer de Duck van vroeger,ik heb gehoord van mijn broer zijn zwagers zuster dat dit een POLITIE site is waar gegevens worden verzameld om later hobbyisten als wij allemaal aan te pakken middels verkregen surf gedrag en ip adressen.U allen bent gewaarschuwd Groetjes van Japio ut grunn.Ik kom hier niet weer doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

wat een onzin en dat al met slechts 4 postings
heb je zeker van horen zeggen ??
neem eens de tijd en spit in het verleden van dit board
zal je zien dat dit toch een van de betere is :)
en ja ach wat mot je nou met een ip ???
denk je nou echt dat een provider adres gegevens zomaar weg geeft ??? doe me een lol en geloof niet alles wat men zegt :)
als ik dat moest doen dan was ik nu al dood en begraven haha
hoop wel met biertje in mijn hand dan :)
proost pikkie hehehhee

ps draadje sluiten of naar optie onzin en kwats plaatsen :)

he bt dat dachten ze dat het kool was maar het was wel anders hoor.teves heb ik nog fam in het westen.die komen 1 keer per jaar op bezoek altijd tegen die tijd dat de groente klaar is. toen zij ik ga maar ff in de schuur haal maar ff een paar siepels (uien) dan gaan we ff siepelhache maken. maar tot mijn verbazing kwamen ze met tulpebollen aanzetten.toen zij ik deze zijn niet goed.dus ze zitten nog steeds op het netflies gebrand.maar goed de siepelhache was gemaakt en ze hebben gegeten als varkens zelf nog een pan mee naar het westen.een paar week later belden ze en zegde toen die bonensoep was heerlijk.he he.

oet sjens.

En laat ik nou toch net van goofy gehoord hebben dat een zwager van dagobert, waarvan een nichtje katrien, die een tante is van kwik kwek en kwak, dat het bij huize duck altijd reuze gezellig is.....

Er wordt hier wel eens gezegd pas op met wat je post, links en dergelijken is uit den boze, het vragen om files ook....

Maar ik vindt ook dat je een beetje op moet passen met wat je zegt over wat nu zo'n 60 jaar geleden is gebeurd want het ligt nog vele mensen als de dag van gisteren in het geheugen!

Voorbeeldje: Je woont in die tijd met je gezin aan de grens Nederland Belgi? aan de weg die een oude krijgsheer genaamd Napoleon nog heeft verwezelijkt, je hebt een paar hectares grond waarop je in die bittere tijden je dagelijkse kost verbouwd,
en dan plotsklaps wordt je huis ingepikt door een stelletje van die
****duitsers (let wel 60 jaar terug), en je kunt dan met heel je hebben en houden inclusief 14 kinderen vertrekken naar Hoogstraten om daar te gaan bedelen in de kerk om een slaapplaats, dan waren wij dus dolgelukkig met een stel bloembollen....

Toen was het pas echt een tijd om bang te zijn!

dit zegen ze dan nog kijk wat die amerikanen uitvreten en dan die joden in palestina alleen is het een beetje verschoven naar een andere wereld deel.maar op den duur zijn wij ook terug bij af neergaande economie enorme werkloosheid .armoede is nog steeds een stille getuige maar komt steeds meer aan daglicht.dan het respekt voor andere hebben.willen ze nu het sigaretje uitbannen wat in 1943 overwaaide uit amerika.waait nu het geweld d.m.v vuurwapens. drugs. enz over.de maatschappij is nog verrotter dan in 1944.en dan ook nog zeggen we hebben de oorlog gewonnen.dus mooi niet.en over de oosterburen die zijn bestolen van hun gruwlijkdaden.waar amerika.en israel nu mee bezig is.dus kan het nog wel vele in het geheugen zitten van 1944.maar de realitijd is niet anders.onder de volken blijft gewoon uitmoorden en zelf verrijken bestaan.dat zijn nu eenmaal menselijke eigenschappen.het gevaar ligt nog steeds om elke hoek van de straat.
gegroet.

Helemaal mee eens stephopper, kijk nu maar eens in Den haag, het eerste waar ik aan dacht was een film die al meerdere malen uitgezonden is, zelfs deze week nog, het was net of de duvel er mee speelde, je weet wel The Principal.

oke freg.we weten allemaal wel wat fout en goed ismaar op de enemanier wordt je er in meegezogen omdat je een onderdeel van de maatchap. bent .en die vele eenheden vormen dat.je kan er praktisch niet omheen.maar goed ik sluit deze onderwerp.

gegroet vanuit het siepelland.

wat een weer buiten ik ben net binnen!!!!!!maar wat leez ik hier
oolala!!!! hoef niet bang hoor 3 jaar cel is geen problem voor een hobbyst alles je maar alles weer open krijgt
grtz roufa!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan