Wat is dit voor kaart en wat kan men ermee?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.809
Waarderingsscore
1.017
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ik heb hier een kaartje en wilde eens weten wat ik ermee kon, het blijkt dat ze in de Conrad gids staan en in 16k/32k/64kbits te krijgen zijn.

Het betreft hier een blauwige kaart met in het goud een chip en in lichter blauw een dollarteken erdoor.

De chip op zich is iets kleiner als een gewone chip die je normaal op de GW's aantreft en zit iets rechts uit het midden.

Formaat van de kaart is gelijk aan GW/Mosc.

De achterzijde van de kaart heeft dezelfde mooi opdruk maar dan in het zacht grijzig waardoor het bijna niet opvalt.

Iets onder het midden van de kaart in de lange richting loopt zo'n witte balk zoals je ook op achterkanten van bankpasjes ziet.

Helemaal onderaan staat in kleine letters:

Intelligent Chipcard Systems. TOWITOKO Electronics GmbH, Munchen

Over deze kaart heb ik een aantal vragen

1.) Is deze kaart bruikbaar en zoja in welke programmer

2.) Met welke software werkt ie het beste

3.) Wat kan men er precies allemaal mee

Iemand hier ervaring mee of kennis hierover opgedaan?

 
hoi BT, dat zijn geheugenkaartjes zonder processor

als je de chipdrive progger (ook in dezelfde conrad gids) met bijbehorende softwarepakket zou gebruiken kan je een registratie systeem , pc slot etc etc mee maken

info voor deze freeware software en progger vind je op towitoko.de

de software die bij die chipdrive hoort, werkt overigens niet met andere proggers samen :sad: zit een pic'je in de chipdrive die alleen maar met de org. software werkt.

wat betreft die kaartjes, die kan je gewoon proggen

kijk maar eens op http://www.digital-laboratory.de/ naar "universal chip explorer" is een mooi proggie voor die kaartjes :)

staat ook andere zeeeeeer interesante software

greetz en suc6

 
Hoi,

niet volledig akkoord mee !!

ben deze week op een site gevallen welke ook van die blauwe kaartjes hadden: http://www.finimusa.com/shop/enter.html

Neem eens een kijkje, in de menu klikken op smard card.

Je zal er zeker nog andere dingen vinden ook.

gr

satd

 
Dat zijn andere blauwe kaartjes dan ik heb satdigital. Maar wel interessant.:)

Bedankt beiden voor de antwoorden, jammer, dan zal ik die kaart maar weer teruggeven.

Die link met software was inderdaad heel interessant.:cool:

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan