wat is er mis met Freggel

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
932
Punten
113
Leeftijd
75
Valt het jullie ook op dat Freggel1 een beetje tiet moe is?

Ik begin ze al te missen al die nude missen

Misschien andere voornemens. Mis ook al een kalender.

Ik denk dat hij met Boets en die dame bij boets op schoot zat op stap is.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr10

Ik denk dat dat gedoe met die fiets meer kapot heeft gemaakt dan hem lief is.

Multispeed

Freggel doet het op dit moment eventjes een beetje rustiger, maar fijn dat het iemand opvalt.

Ja met carnaval voor de deur, spitzen onze zuiderlingen zich er helemaal op, gelukkig hebben wij dat probleem en zorg niet.

En mocht het hier wel zijn of komen wat ik nooit denk. een masker hoeven wij niet. we gebruiken onze eigen gebelskop.

Sterkte Freggel1.

grtz/

Er zijn zware onderhandelingen aan de gang over zowel de fiets als de kalender we houden jullie op de hoogte....voorlopig heeft freggel tiet verbod... dit om voorkeuren te voorkomen lol....

Ach Pikkie, je zaagt maar joh, tietverbod en onderhandelingen, er valt niet te praten...

Ik was eigenlijk van plan om dit jaar eens echt te proberen om gezellig onder elkaar een nieuwjaarsborrel te gaan doen, maar gezien dat de door jullie opgegraven strijdbijl nog steeds niet begraven is, gaat dit niet lukken.

Maar afijn je doet maar, want na het verzoek en opmerking van @Matrix, begin ik weer lekker met het plaatsen van tieten!

En ohja wat betreft carnaval...

Stephopper heeft helemaal gelijk, het lijkt wel of het hier steeds meer gaat leven, je kon afgelopen zaterdag over de "koppen lopen" in de carnavalswinkels hier in de buurt. :biggrin:

Ach laten we het maar toekennen aan nieuw jaar start carnaval e.c die tieten gaan er niet gauw uit. (hobby)

Gelukkig hebben we hier niet zulke shops voor carnaval we gebruiken nog steeds onze eigen maskers. en gaan jaren mee alhoewel ze er in de loop van jaren niet beter op worden, en ze verschillen ook nog van dag tot dag. dus wat wil je nog meer met zo,n variatie.

grtz/

Carnaval, dat is iets wat "gelukkig" hier weer meer gaat leven.

We zijn hier alweer , althans de kids , bezig met het maken van een carnavalswagen, geeft je toch weer iets te doen op de donkere, en tegenwoordig winderige dagen, waar zijn de echte winters?

Maar het is idd een hobby, maar soms kost het even iets teveel tijd, dus vandaar de korte rust op de forums.

Maar Pikkie mag zeuren wat hij wil over die fietsen en kalenders, ik ga weer lekker door met posten, een uurtje per dag voor de forums moet kunnen, en als hij het er niet mee eens is, ik weet hem te wonen, dus ik kruip dan stiekum een keer langs de brievenbus of een andere kleine kier zijn huis naar binnen, en knabbel stiekum zijn kabel van zijn schotel en internet, in stukken. :biggrin:

freggel1 schreef:
"Je kon afgelopen zaterdag over de "koppen lopen" in de carnavalswinkels hier in de buurt."

Kwam dat omdat ze omgevallen waren door de hoeveelheid drank?

Multispeed

Nee dat stukkie moet nog komen!!!!

2 februari knalt het feest weer los.
:bier:

Ik heb niks gezegd alleen dat er onderhandelingen waren lol.......
Maar niet om het een of ander straks jullie daar een knallend carnaval he.....en hopelijk goed weer.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan