Wat is er toch met Duck aan de hand????

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Harmpje

Ik snap er niets van.

In het begin was Duck de plaats waar je bijna alles te weten kon komen, wat je ergens anders niet vinden kon. Maar is dit niet meer. Ik kan mij de discussie nog voorstellen dat andere boards topics verwijderden, en nu doet Duck het ook. Ik snap er niets van. Is dit het begin van het einde. Ik post dan wel niet zo veel maar lees des te meer. Na de satdag heb ik niets bijzonders meer gelezen. Of zijn jullie verhuist.

Ik ben toch niet de enige die dit merkt?.

Nee Harm je bent niet de enige die dat heeft opgemerkt.
Maar zoals je zelf schrijft lees je veel op dit board en zou je dus de reden ook moeten weten deze is immers al verschillende malen en op verschillende wijze uitgelegd.
Het is nou eenmaal niet anders en de tijd dat alles mocht en kon is echt voorbij, geloof me er zullen vele boarden volgen.

Tot Sinas

Absoluut??
Het is en blijft triest, ik hoop dat het board blijft bestaan en dat er binnenkort weer volop gepost gaat worden (is nu wel anders :( ) maar ik blijf de mensen achter Duck een warm hart toedragen en zal hier zeker blijven posten.

Originally posted by Hassan
Absoluut??
Het is en blijft triest, ik hoop dat het board blijft bestaan en dat er binnenkort weer volop gepost gaat worden (is nu wel anders :( ) maar ik blijf de mensen achter Duck een warm hart toedragen en zal hier zeker blijven posten.

Nou nou t hoofd niet zo laten hangen..

Zo te zien is er aardig al wat gepost de afgelopen dagen en ook zeer interessant nieuws.

Rolo

h? niet zo treurig,

Naar verloop van tijd zal iedereen er aan gewend zijn en zal er waarschijnlijk veel gebruik worden gemaakt van e-mail en PM.

En natuurlijk van google.

maar ik denk als iedereen gewoon aardig tegen elkaar is dit nog steeds een top board is en zal blijven.

ant27

Wanneer gaat duck fuseren met sat4all??? de forums lijken nu echt wel voor meer dan 75% op elkaar!!!

Nou kan nog wel 23 andere boarden noemen met dezelfde layout en die gaan toch ook niet fuseren.

Ik vind het er allemaal wel overzichterlijker op geworden als je iets specifieks zoekt. Voor de mensen die alles graag in 1 forum hadden gewild zoals vroeger heeft deze board soft ook iets leuks hoor... kijk eens als je het forum in moet rechts op het scherm en zie daar je naam en daar zie de kreet view new posts en druk daar op en je hebt alle nieuwe postings vanaf het moment dat je het laatst op het board bent geweest allemaal lekker doorelkaar onderelkaar staan.....

Dus het is eigenlijk net als met het vernieuwde Duckforum...je moet openstaan voor veranderingen en als je daar dan goed in doordenkt en zoekt krijg je alles weer hetzelfde als vroeger terug.

En nu stoppen met al dat klaagzang. Als je gewoon hetzelfde wil doen als Duck vroeger deed maak dan een eigen site, zoek een goede hostprovider, een goede advocaat en neem veel tijd vrij van je baas om alles in goede banen te leiden en aanwezig te zijn bij alle rechtzaken die je aan je broek gaat krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan