Wat is ie goed he, die hakkinen

F

fredje

Wat is ie goed he die Hakkinen bijna Schumacher alweer voorbij.

Fredje

 
Allééé daar gaan we weer. Morgen gaan de beide Mclarens er gewoon voorbij :) :) :). Bye, bye Shummi.

exDumber

 
Bijna voorbij...aan bijna heb je niks. Morgen dan dweilt Schumacher gewoon weer de vloer aan met de rest. Ik heb voor jullie Hakkinen / Mc Laren fans toch wel een beetje bewondering...zoveel fantasie! ongelooflijk! hehe

 
Let eens op de rijders in de BMW, stelen morgen de show.

billy

 
Jammer dat die anderen allemaal zo ver achteraan staan, Hakkinen op plaats 2, die stuurt dus morgen gelijk naar de eerste plek.

BMW ziet er ook aardig uit, kan spannend worden, jammer dat Montoya zo ver achter staat, maar ook dat wil niets zeggen als je een goede start maakt.:)

Ben reuze benieuwd, maar ik denk toch dat het weer een McLaren/Ferrari race gaat worden betreffende de eerste 4 plaatsen.

 
Hakkinen dat is nog een coureur, in de laatste ronde verliezen uit z'n auto stappen en gelijk naar de fans zwaaien en z'n verlies nemen.

Dat zie ik die feltwebel van een Schumacher niet doen, die loopt gelijk kwaad weg.

Alhoewel hij wel gelijk naar Hakkinen toeliep. Dat is dan weer een pluspuntje voor Schummi.

Leuk voor Montoya de teede plaats en ook fijn voor villeneuve dat hij ook weer eens op het podium staat.

Maar voor mij was Hakkinen de beste coureur deze race.

En ik eindig dan ook zoals ik begon:

Wat is ie goed he, die Hakkinen.

groetjes fredje

 
Hakkinen was goed..maar Schumacher was en is beter! Nou heeft hij wel geluk gehad deze keer, maar aaan de andere kant als Hakkinen had gewonnen had hij dus geluk gehad omdat Schumacher een probleem had dus..... En dan David die had zich beter kunnen beheersen bij de start dan had hij zijn voor-vleugen heel gehouden. Trouwens de "taxi status" van Mc Laren is nu wel bewezen. hehe

 
Nee hoor Shummi was niet beter, Mika had gewoon de pech dat zijn wagen het liet afweten, dat Hakinen beter was heeft hij toch bewezen !!!!

exDumber

 
Precies, want Schumacher begon pas plotseling een probleem te krijgen toen hij Hakkinen steeds verder zag wegrijden.

Toen er eenmaal 3.5 seconden achterstand was, liet "der Schumi" het afweten en ome Hakkinen was dus echt sneller.

Alleen jammer weer dat McLaren nog altijd zijn zaakjes niet in orde had. Diep triest dat zoiets een paar bochten voor het eind moet gebeuren.

In elk geval wel sportief van Schumacher dat ie even naar hem toe is gegaan en dat hij ook in de persconferentie toegaf dat ze het met de tweede wissel goed gedaan hadden en dat hij alleen een triest gevoel overhield toen hij Hakkinen langs de kant zag staan.

Hulde Hakkinen!

McLaren, wordt het anderhand niet eens tijd beter de best te doen dan grote uitspraken op de baan te doen over anderen en dan te laten blijken dat je zelf de zaken niet in orde hebt?:sad:

Ross Bron... shame on you!

 
Inderdaad zou Hakkinen deze race gewonnen moeten hebben.

Gelukkig voor Schumi is dit niet het geval geweest maar met de stelling van Black Tiger ken ik het echt niet eens zijn , Schumi heeft toch mooi het eerste gedeelte van de race bewezen de snelste te zijn , ook heeft hij de snelste ronde gereden dus het smoesje dat schumi de moed opgegeven heeft en een technisch probleem verzonnen heeft geloof ik niet.

Hakkinen had moeten winnen ,dat ben ik met je eens maar "der Schumi" had wel degelijk een probleem.

 
Tja de Hakkinen/Mc Laren fans willen het maar niet onder ogen zien dat er maar een de beste is...Schumacher/Ferrari dus! Gaan ze gauw roepen dat Michael afhaakte omdat Mikka sneller was inplaats dat ze toegeven dat Michael een probleem had en daardoor langzamer moest gaan.

 
ik ben het niet gauw eens met dit soort stellingen maar deze keer..... in de laaste ronde beseffen dat je niet eerste hoort te zijn en dan stoppen, klasse, dat hij daar bij mijn en schummi`s weekend helemaal goed maakt is dubbel top.

 
Als je even wat langer gekeken zou hebben, dan kon je goed zien dat de banden van shummi er bepaald niet meer goed uitzagen.

Hij klaagde ook over onbelans na de laatse bandenwissel. Zoals de banden eruit zagen kon dit best kloppen.

Voor mij was eigenlijk de winnaar Hakkinen, ondanks dat ik geen fan van hem ben.

Dirk

 
Weekend volgorde:

:biggrin: Schumacher, Schumacher, Schumacher, Hakkinen, Schumacher! :biggrin:

Ja, eerst een Mc Laren die niet start en dan een motorisch Probleem (met hoofdletter P) voor HAK. Slechte voortekenen voor de heren COU en HAK.

Grtz Mike

PS. Traction Control maakt de start er niet leuker op!

 
Gratuliere, Shumi!

Goed, Hakkinen was er bijna .... maar nog niet helemaal!

And it ain't over until ...........

En wat was-ie goed hè......,

die Schumacher: spaart z'n auto als er iets niet 100% is, om dan in de laatste ronde met tranen :biggrin: in zijn ogen nog eerste te worden.

En dan die troostende arm om Mika ("Mika, jij had 'm eigenlijk moeten winnen, maar ja ....")!

Niet alleen goed, maar ook sportief, dat is ook maar weer eens bewezen. Wat een kanjer.

Shumi gewoon op koers dus!

 
Nee niet gewoon op koers, want als er 1 onsportieveling gekozen kan worden uit de hele reeks... dan ben ik bang dat ook daar Schumacher op nr. 1 komt te staan.

Maar hij is nu de laatste tijd wel op de beterende weg.:)

 
The Hakk is Back.

Multi

 
Tuurlijk! alleen in de verkeerde auto!

Deze wagen is niet eens in staat om 307,323 km af te leggen, maar ja welke auto moet je dan pakken om te winnen......? Een Ferrari (met probleem!)

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan