Wat is wijsheid? Vast of variabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom dat ik ook nog een beetje risico neem en nog even wacht alvorens een vast contract aan te gaan.
De dalingen van het gas moeten ook nog doorsijpelen naar de consument dus dat zit er wel nog aan te komen lijkt mij.
 
Was te verwachten en werd vorige week ook al voorspeld.

Na een lange periode waarin de gasprijs daalde, was er vandaag voor de tweede keer deze week een grote stijging. De marktprijs van gas steeg bijna 25%.

 
Dat bereken de maatschappijen wel direct door en de daling niet....
Mogen we zelf geen kerncentrale in de tuin bouwen?
 
Al geprobeerd.........

31508450724qgukokxputwz3uxmmuqxpws64b9z2shchpvkfugffl7n2bwawz109wn5zsx6sdbj1mpcatmmbzl7kgla3tjhhm0qawdn0dndilob.png
 
Sheldon Cooper heeft dat ook al geprobeerd toen hij zeer jong was, dat werkte ook niet goed. :biggrin:

Maar ik denk dat we een beetje off-topic beginnen te raken. ;)
 
@tijger, " we raken een beetje off topic" hahaha ben jij anders zelf ook een kei in hoor, als iemand serieus om een vu duo2 tuner vraagt switch jij doodleuk gewoon van onderwerp en zeg je
dat je bij jouw vrouw in haar doosje gaat kijken. :lol:
 
Even iets anders wat geprobeerd werd in de tijd dat ik tuinkassen werktte.

in het plukseizoen, aardbeien, dan begonnen we als het licht was om een uur of 6 te plukken.
Rond 10 uur werd het eigenlijk al te warm, ondanks de kalk die we op het dak gespoten hadden, dus de beregening ging even aan, tyleenslangen de onder de
rijen aardbeien lagen, om nog even door te kunnen plukken.

Maar wat werd er toen geprobeerd? De warnte in lavastenen opslaan,

Of dit ooit iets geworden is dat weet ik niet.
 
Ja maar ja, ook dat heeft niet veel met variabele of vaste contracten te maken. Daarnaast kun je er niet zoveel mee want die warmte zal in die stenen ook niet lange tijd bewaard kunnen blijven.
Energie opslaan is weer een heel ander onderwerp.

Ik denk dat we inmiddels wel weten hoe of wat we met vast of variabel kunnen doen, het beste dus heel goed uitkijken, kleine lettertjes lezen en verder zelf beslissen.
We gaan er een slotje op gooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan