wat kiekjes genomen bij de Freggelgrot

Maar die kiekjes zijn onmogelijk genomen bij de Freggelgrot!

Dit kan haast niet anders zijn dan de visvijver van Big-Henk?

Joh je bent net wakker zeker? Kijk eens naar die neptieten, en die sjagrijnige kop!

Nee je zou haast zeggen dat ze het zelf in de gaten heeft, dat er hier een keurmeester rondloopt?

Ik kan ze iig niet meer geven dan een 3...

B. goedzo ga zo door.....

Ja BT maar je moet ze een beetje paaien.....

Veel te erge nepperds en de nagels te lang en is niet mijn visvijver freggel.
Namens mij maar een 5 't is niet anders B :biggrin:

Kan best zijn Big-Henk, maar het is ook niet mijn Freggelgrot!

Zou het toch niet de achtertuin zijn van Pikkie?

Daar hebben we nog geen foto's van, en die van BT ken ik, die ligt vol met drollen van zijn keffert... :biggrin:

Of B z'n fantasie loopt ineens wat op, die moet jou freggrot toch ook wel een beetje kennen dacht ik :biggrin:
Ik woon op het vlakke land en heb geen rotsen in de tuin. :lol:

Nou ik heb wel wat rotsen in de tuin, maar B. moet weten dat het merendeel hier van de tuin waar de nimfen kunnen rondlopen uit hout bestaat?

Die rotsen liggen dan ook in de voortuin, en het lijkt mij niet verstandig om ze hier in de buurt vrij rond te laten lopen, ze lopen geheid tegen een vies eng mannetje aan!

Nee ik hou ze wel achter de ( houten ) schermen.

Ik snap niet hoe Boets idd erbij komt dat ze in de grot op de foto is gezet, misschien is er nu toch wat gerstennat in het spel waardoor B het spoor toch even een beetje kwijt was?

Kga er toch op erg korte termijn maar eens even kijken of hij alles nog onder controle heeft...

Misschien wat last van de voorjaarsverschijnselen? ( De planten beginnen weer te botten... )

En daar moeten we voorzichtig mee zijn, want dan is het bos echt te onveilig, want je komt er absoluut niet door zonder aan/over(ge)vallen te zijn door een bosnimf!!!

In mijn achtertuin staan een hoop vlaggen...en lopen mooie donkere nimfen rond zwaar bewapend...

Waarschijnlijk heeft B zelf stiekum zo'n tuin en wil ie dat niet delen met ons.
Ik heb hier maar 1 keitje in m'n tuin liggen en die is maar 20 centimeter rond haha
Drenthe is iets verderop daar hebben ze hunnebedden genoeg. :biggrin:

a BT maar je moet ze een beetje paaien.....
Moeten doen we op de wc. Ik ben gediplomeerd keurmeester ik laat me niet omkopen.:biggrin:

en die van BT ken ik, die ligt vol met drollen van zijn keffert...
Hetgeen de schuld is van freggel1, aangezien ik die keffert daar moet laten lopen om de zaak bewaken zodat mijn fietsen niet gejat worden.:gun:

Hetgeen de schuld is van freggel1, aangezien ik die keffert daar moet laten lopen om de zaak bewaken zodat mijn fietsen niet gejat worden.:gun:

Juist BT mijn hele tuin en schuur zit onder de camera's...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan