wat te kopen???

J

jonagold

Wat kan ik het beste kopen om ev. later nog eens canal digital te kijken?? en waar heb je op het ogenblik het meeste aan?
Er zijn zoveel cams en kaarten dat ik het niet meer weet.
ik heb een humax 5400

mvrgr jan

Originally posted by jonagold
Wat kan ik het beste kopen om ev. later nog eens canal digital te kijken?? en waar heb je op het ogenblik het meeste aan?
Er zijn zoveel cams en kaarten dat ik het niet meer weet.
ik heb een humax 5400

mvrgr jan
een magic module werkt prima hier met c+kaart

ik zou toch maar een dragon cam kopen daar doet de anal digitaal het ook goed in :)

ik heb er zelf een hele andere kaart inzitten maar een seca 2 kaart van de anaal digitaal schijnt het er prima in te doen en de key updates probleemloos
voor de dragon ook vaak leuke software updates
ik zou alleen nog ff rondneuzen ik heb ze goedkoper gezien

ik moet er nog even aan toevoegen dat ik al problemen heb met de mastera 3 om de dragonloaderkaart te proggen tig keer error tijdens het proggen.

Ik koop denk maar een irdeto2 kaart met een abbo'tje van 6 euro in de maand (voor voetbal op nickelodeon).
Want een dragonkaart + loaderkaart + programmer + tita en knot kaart kost toch pittig wat geld.
Nu is mijn vraag is het nog wel de moeite om zoveel geld uit te geven, is er nog wat mee te doen.

mvrgr Jan

ik zou als ik jou was lekker je geld op de bank laten staan dan loop je het minste risico :)
op sat gebied krijg je nog steeds geen gratis kijk garantie en daar is het bij jou geloof ik om te doen?

Originally posted by sat-empire
ik zou als ik jou was lekker je geld op de bank laten staan dan loop je het minste risico :)
op sat gebied krijg je nog steeds geen gratis kijk garantie en daar is het bij jou geloof ik om te doen?

Nee hoor , maar voor heen was het altijd geinig om overal wat files vandaan te halen, meer voor de hobby,
maar wat ik nu meest al lees , is dat er steeds minder te kijken valt. daarom vraag ik me af of het nog wel 300 euro waard is.

Originally posted by jonagold
Ik koop denk maar een irdeto2 kaart met een abbo'tje van 6 euro in de maand (voor voetbal op nickelodeon).
Want een dragonkaart + loaderkaart + programmer + tita en knot kaart kost toch pittig wat geld.
Nu is mijn vraag is het nog wel de moeite om zoveel geld uit te geven, is er nog wat mee te doen.

mvrgr Jan

Ehhh, nickelodeon is niet beschikbaar in irdeto2

Originally posted by zeeteefje
Ehhh, nickelodeon is niet beschikbaar in irdeto2

is dat zo???
dat is mooi kut nu moet ik wel aan een seca2 kaart + module.
bedankt voor de tip

mvrgr Jan

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan