wat voor kaart is dezeze multimac II

G

gauser

heb nu wel diverse site's gevonden maar er staan voor diverse kaarten weet iemand wat ik voo kaart heb

groene print met opdruk quadra/multimac II

zit op een 16c84 en een 24lc16b

bedankt gaus

 
Ik snap de vraag niet, je zegt zelf al dat erop staat wat het is.

 
Alhoewel ik dat wel vreemd vind, normaliter zit op een Multimac II toch een 16F84.

Maar als het een quadra/Multimac II is, dan zal dat wel weer een aparte zijn denkelijk.:)

 
allereerst dit is en word eerste keer dat ik met multimac bezig ben vandaar mijn vraag en blijkt dus dat er diverse files bestaan is dus niet standaard

dus vandaar mijn vraag probeer verder te komen

en snap dus antwoord eigenlijk niet komt beetje over zeur niet zoek t zelf lekker uit

en ik gaf al aan wat er op die kaart ziet dus niet dat wat standaard schijnt te zijn

als het niet de bedoeling is om vragen te stellen dan ook ok

heb niets aan van lijkt me duidelijk

zo reageer ik ook niet op post van andere ik help daar waar ik kan en dan niet via board maar mail mits ze die hebben opgegeven

wil niet negatief over komen maar komt wel zo over op mij kreeg ook al rare reactie op een link die ik mailde is traag en trekt mijn keys weg???

link werkt bij mij en andere wel snel

vind het jammer van dat soort reactie's

toch nog wat geleerd

gauser

 
Normaliter zitten er op een quadrakaart 2x 16c(of f)84 en 2x 24lc16.

Kijk eens of er op de print eventueel ruimte is voor een extra pic en eeprom. Ook zijn er versies inloop met 1x 2416 en 2x 16f84.

De dubbele eeprom wordt gebruikt om meer geheugen te ceëren.

Ik heb zelf deze kaartjes niet, maar weet wel dat de eeprom via master/slave geprogt moet worden (indien voorzien van 2 eepromchips).

Jou kaartje is single, dus probeer es of je seca of d2mac er op de trationele manier opkrijgt.

 
er is inderdaad nog ruimte voor pic's maar zitten er maar 2 op en file's welke ik tot nu gevonden heb vragen om 16f84 en op mijn kaart 16c84 wat ik weet corrigeer me maar is dat geheugen kleiner

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan